Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova (CROSBI ID 568869)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Burušić, Josip
hrvatski
Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova
U predavanju se daje pregled suvremenih trendova u vrednovanju postignuća obrazovnog sustava i njegovih sastavnica. Ukazuje se na najvažnije pristupe, postupke i indikatore u vrednovanju obrazovnog sustava, njihovu opradanost korištenja, prednosti i nedostatke. Iznose se rezultati opsežnog europskog istraživanja o različitim iskustvima i praksama vrednovanja u pojedinim europskim obrazovnim sustavima. U predavanju se dovodi u vezu nužnost integracije vanjskog vrednovanja i razvoja kurikuluma, mogućnosti integracije te pojedini primjeri.
vrednovanje; kurikulum; pokazatelji uspješnosti
nije evidentirano
engleski
Quantitatively derived indicators of students and schools achievement as the foundation of the curriculum: an overview of contemporary trends
nije evidentirano
evaluation; curriculum; performance indicators
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
"KURIKULUM: Izazov hrvatskom odgoju i obrazovanju" - Jesenska škola učitelja i odgajatelja HKPZ
ostalo
22.11.2010-24.11.2010
Opatija, Hrvatska