Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje cjenovno osjetljivih potrošača u vrijeme krize u Hrvatskoj (CROSBI ID 568883)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Anić, Ivan-Damir Ponašanje cjenovno osjetljivih potrošača u vrijeme krize u Hrvatskoj // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, S. ; Knežević, B. ; Vouk, R. (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 145-159

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan-Damir

hrvatski

Ponašanje cjenovno osjetljivih potrošača u vrijeme krize u Hrvatskoj

Svrha je ovog rada istražiti kupovno ponašanje cjenovno osjetljivih potrošača u vrijeme krize u Hrvatskoj. Ciljevi rada jesu istražiti utjecaj demografskih čimbenika i zabrinutosti za vlastitu financijsku situaciju na cjenovnu osjetljivost potrošača, i analizirati utjecaj cjenovne osjetljivosti potrošača na izdatke za kupnju prehrambenih proizvoda, prvi izbor maloprodavača i lojalnost maloprodavaču. Devet hipoteza je testirano na podacima prikupljenim anketnim istraživanjem. Podaci su analizirani primjenom regresije, dvosmjernom tabulacijom i analizom varijance (ANOVA). Rezultati istraživanja pokazuju da su cjenovno osjetljivi potrošači oni koji imaju niži dohodak i nižu razinu obrazovanja. Zabrinutost za vlastitu financijsku situaciju pojačava cjenovnu osjetljivost potrošača. Žene su cjenovno osjetljive od muškaraca. Cjenovno osjetljivi potrošači troše manje na prehrambene proizvode od cjenovno neosjetljivih potrošača. Oni izražavaju veću lojalnost omiljenom maloprodavaču, ali manje troše u prodavaonicama tog maloprodavača. Kada kupuju u prodavaonicama stranog maloprodavača, onda prvo biraju cjenovno orijentiranog maloprodavača, dok to nije slučaj kod izbora domaćeg maloprodavača. Rezultati istraživanja mogu pomoći maloprodavačima da bolje predvide ponašanje cjenovno osjetljivih potrošača u uvjetima krize i da sukladno tome prilagode svoje maloprodajne strategije.

ponašanje potrošača; kriza; maloprodaja prehrambenih proizvoda; cjenovna osjetljivost potrošača

nije evidentirano

engleski

The Behavior of price sensitive consumers during the crisis in Croatia

nije evidentirano

consumer behavior; crisis; food retailing; price sensitive consumers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

145-159.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Renko, S. ; Knežević, B. ; Vouk, R.

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

139789536025381

Podaci o skupu

Izazovi trgovine u recesiji

predavanje

24.11.2010-24.11.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija