Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prezentacijski materijali iz Strategije konkurentnosti (CROSBI ID 744481)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Borozan, Đula ; Frajman-Jakšić, Anita Prezentacijski materijali iz Strategije konkurentnosti. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. 126..

Podaci o odgovornosti

Borozan, Đula ; Frajman-Jakšić, Anita

hrvatski

Prezentacijski materijali iz Strategije konkurentnosti

Strategija konkurentnosti podrazumijeva strategiju koja se bavi korištenjem poslovnih resursa i sposobnosti ciljem kreiranja konkurentskih prednosti u djelatnosti ili industriji u kojoj organizacija konkurira. Kao takva, jedna je od vrsti poslovne strategije, a čine ju strateški potezi usmjereni privlačenju kupaca, uspješnom konkuriranju, jačanju tržišne pozicije i ostvarenju superiornih rezultata. Cilj je strategije konkurentnosti generirati konkurentske prednosti, povećati lojalnost kupaca i pobjeđivati konkurente. Prezentacijski materijali iz Strategije konkurentnosti namijenjeni su studentima ekonomskih fakulteta ciljem olakšanja učenja, jednostavnijeg, učinkovitijeg i aktivnijeg praćenja nastave, kao i poticanja studenata na izučavanje dodatne literature iz područja obrađene problematike. Nastavni materijali podijeljeni su u 6 dijelova, tj. nastavnih cjelina. U prvom dijelu čitatelji se upoznaju s temeljnim pojmovima vezanim uz strategiju, a kroz izučavanje ekonomskih principa, i s ekonomskim pristupom strategiji koji, u konačnici, prožima ove materijale. Drugi dio bavi se strateškom dijagnozom poduzeća. Fokus je pri tome pridan kako analizi vanjskog okruženja poduzeća (općem te industrijskom i konkurentskom), tako i analizi unutarnjeg stanja poduzeća (konkurentskim prednostima, financijskoj analizi, itd.). Teorija igara, dinamika cjenovne konkurencije te judo ekonomija i strategija predmet su izučavanja trećeg dijela nastavnih materijala koji se bavi strateškim dinamičkim interakcijama. Sljedeća nastavna cjelina izučava strateški smjer organizacije kroz analizu granica poduzeća, i to vertikalnih i dijagonalnih (povezanu i nepovezanu diverzifikaciju). Organizacijska kultura, koja svakako treba biti u funkciji implementacije strategije poduzeće, nalazi se u središtu interesa petog dijela nastavnih materijala. Strategija plavog oceana, koje predstavlja svojevrsni odmak iz djelokruga strategije konkurentnosti, premet je izučavanja posljednje nastavne cjeline.

strategija konkurentnosti; konkurentska prednost; strateška dijagnoza; strateško pozicioniranje; teorija igara; judo ekonomija i strategija; granice poduzeća; organizacijska kultura; strategije plavog oceana; dinamika cjenovne konkurencije

nije evidentirano

engleski

Competitiveness Strategy: course materials

nije evidentirano

competitiveness strategy; competitive advantage; strategic diagnosis; strategic positioning; game theory; judo economics and strategy; firm boundaries; organizational culture; blue ocean strategy; dynamics of price competition

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

126

2010.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija