Prezentacijski materijali iz Strategije konkurentnosti (CROSBI ID 744481)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Borozan, Đula ; Frajman-Jakšić, Anita
hrvatski
Prezentacijski materijali iz Strategije konkurentnosti
Strategija konkurentnosti podrazumijeva strategiju koja se bavi korištenjem poslovnih resursa i sposobnosti ciljem kreiranja konkurentskih prednosti u djelatnosti ili industriji u kojoj organizacija konkurira. Kao takva, jedna je od vrsti poslovne strategije, a čine ju strateški potezi usmjereni privlačenju kupaca, uspješnom konkuriranju, jačanju tržišne pozicije i ostvarenju superiornih rezultata. Cilj je strategije konkurentnosti generirati konkurentske prednosti, povećati lojalnost kupaca i pobjeđivati konkurente. Prezentacijski materijali iz Strategije konkurentnosti namijenjeni su studentima ekonomskih fakulteta ciljem olakšanja učenja, jednostavnijeg, učinkovitijeg i aktivnijeg praćenja nastave, kao i poticanja studenata na izučavanje dodatne literature iz područja obrađene problematike. Nastavni materijali podijeljeni su u 6 dijelova, tj. nastavnih cjelina. U prvom dijelu čitatelji se upoznaju s temeljnim pojmovima vezanim uz strategiju, a kroz izučavanje ekonomskih principa, i s ekonomskim pristupom strategiji koji, u konačnici, prožima ove materijale. Drugi dio bavi se strateškom dijagnozom poduzeća. Fokus je pri tome pridan kako analizi vanjskog okruženja poduzeća (općem te industrijskom i konkurentskom), tako i analizi unutarnjeg stanja poduzeća (konkurentskim prednostima, financijskoj analizi, itd.). Teorija igara, dinamika cjenovne konkurencije te judo ekonomija i strategija predmet su izučavanja trećeg dijela nastavnih materijala koji se bavi strateškim dinamičkim interakcijama. Sljedeća nastavna cjelina izučava strateški smjer organizacije kroz analizu granica poduzeća, i to vertikalnih i dijagonalnih (povezanu i nepovezanu diverzifikaciju). Organizacijska kultura, koja svakako treba biti u funkciji implementacije strategije poduzeće, nalazi se u središtu interesa petog dijela nastavnih materijala. Strategija plavog oceana, koje predstavlja svojevrsni odmak iz djelokruga strategije konkurentnosti, premet je izučavanja posljednje nastavne cjeline.
strategija konkurentnosti; konkurentska prednost; strateška dijagnoza; strateško pozicioniranje; teorija igara; judo ekonomija i strategija; granice poduzeća; organizacijska kultura; strategije plavog oceana; dinamika cjenovne konkurencije
nije evidentirano
engleski
Competitiveness Strategy: course materials
nije evidentirano
competitiveness strategy; competitive advantage; strategic diagnosis; strategic positioning; game theory; judo economics and strategy; firm boundaries; organizational culture; blue ocean strategy; dynamics of price competition
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
126
2010.
nije evidentirano
objavljeno