Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja (CROSBI ID 168192)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kostović-Vranješ, Vesna
hrvatski
Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja
Zbog brzog i jednostavnog pristupa neograničenom broju informacija, mogućnosti korištenja postojećih obrazovnih programa i prilagođavanja različitih sadržaja zahtijevima nastave, Internet omogućava unaprijeđivanje procesa učenja kako u školama tako i na fakultetima te čini temelj novoj kulturi učenja i otvorenosti ka novim spoznajama, medijima i tehnologijama. U kontekstu navedevog cilj ovog rada je bio utvrditi koliko su studenti 1. i 3. godina učiteljskih studija (studijskih grupa: Učitelji i Biologija-kemija) te studenti Sveučilišnog odjela Biologija i ekologija mora Sveučilišta u Splitu koristili Internet u srednjim školama te koliko ga koriste tijekom studija u savladavanju nastavnih sadržaja biologije i prirodoslovlja. Pomoću upitnika „Nastava biologije i dodatni izvori znanja“, na uzorku od 181 ispitanika, utvrđeno je kako učenici i studenti u našim školama i fakultetima malo koriste Internet kao dodatni izvor znanja. Iskazane sveze i razlike s nezavisnim varijablama više su posljedica osobnih interesa i osposobljenosti pojedinca za korištenje Intereneta, nego rezultat sustavnog korištenja Interneta u odgojno-obrazovnom procesu naših obrazovnih ustanova.
biologija; Internet; fakultet; nastava; prirodoslovlje; srednja škola
nije evidentirano
engleski
The Internet and modern teaching biology and natural science
nije evidentirano
biology; The Internet; faculty/university; natural science; teaching process; secondary school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59 (4)
2010.
543-554
objavljeno
0037-654X
1849-532X