Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja (CROSBI ID 168192)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kostović-Vranješ, Vesna Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (2010), 4; 543-554

Podaci o odgovornosti

Kostović-Vranješ, Vesna

hrvatski

Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja

Zbog brzog i jednostavnog pristupa neograničenom broju informacija, mogućnosti korištenja postojećih obrazovnih programa i prilagođavanja različitih sadržaja zahtijevima nastave, Internet omogućava unaprijeđivanje procesa učenja kako u školama tako i na fakultetima te čini temelj novoj kulturi učenja i otvorenosti ka novim spoznajama, medijima i tehnologijama. U kontekstu navedevog cilj ovog rada je bio utvrditi koliko su studenti 1. i 3. godina učiteljskih studija (studijskih grupa: Učitelji i Biologija-kemija) te studenti Sveučilišnog odjela Biologija i ekologija mora Sveučilišta u Splitu koristili Internet u srednjim školama te koliko ga koriste tijekom studija u savladavanju nastavnih sadržaja biologije i prirodoslovlja. Pomoću upitnika „Nastava biologije i dodatni izvori znanja“, na uzorku od 181 ispitanika, utvrđeno je kako učenici i studenti u našim školama i fakultetima malo koriste Internet kao dodatni izvor znanja. Iskazane sveze i razlike s nezavisnim varijablama više su posljedica osobnih interesa i osposobljenosti pojedinca za korištenje Intereneta, nego rezultat sustavnog korištenja Interneta u odgojno-obrazovnom procesu naših obrazovnih ustanova.

biologija; Internet; fakultet; nastava; prirodoslovlje; srednja škola

nije evidentirano

engleski

The Internet and modern teaching biology and natural science

nije evidentirano

biology; The Internet; faculty/university; natural science; teaching process; secondary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59 (4)

2010.

543-554

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Pedagogija