Recenzija knjige: Šamanović, Josip: Prodaja - distribucija - logistika: teorija i praksa (CROSBI ID 767259)

Druge vrste radova | ostalo

Segetlija, Zdenko Recenzija knjige: Šamanović, Josip: Prodaja - distribucija - logistika: teorija i praksa // Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu. 2009.

Segetlija, Zdenko

Recenzija knjige: Šamanović, Josip: Prodaja - distribucija - logistika: teorija i praksa

U knjizi "PRODAJA-DISTRIBUCIJA-LOGISTIKA: teorija i praksa" autor predstavlja dosadašnje teoretske spoznaje i praktična domaća i inozemna iskustva s područja prodaje, skladištenja, vanjskog i unutarnjeg transporta, špedicije, paletizacije, kontejnerizacije, međunarodne logistike, novih logističkih strategija i informacijskog sustava. U knjizi se šire obrađuje pomorski prijevoz s pomorskom infrastrukturom, organizacijom prijevoza i sredstvima prijevoza. Autor polazi od teze da prometna infrastruktura, informacijsko-komunikacijska tehnologija i organizacija logistike imaju važnu ulogu u individualnoj i nacionalnoj konkurentnosti na globalnom tržištu. Definiraju se i analiziraju temeljni pojmovi s područja prodaje i logističko-distribucijskog sustava i pruža uvid u njihovu kompleksnu strukturu. Razvoj elemenata logističko-distribucijskog sustava analizira se i u kontekstu održivog razvitka, te uvažavanja i ekološke dimenzije. Knjiga je logično strukturirana, s mnogo primjera, grafičkih prikaza i slika. Pisana je prema metodičkim standardima za visokoškolske udžbenike.

prodaja; distribucija; logistika

Review of Book: Šamanović, Josip: Selling - Distribution - Logistics: Theory and Practice

selling; distribution; logistics