Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novi prijedlozi za Pace Pacea, Antonija Grapinellija i Giuseppea Nogarija (CROSBI ID 569498)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Kudiš Burić, Nina Novi prijedlozi za Pace Pacea, Antonija Grapinellija i Giuseppea Nogarija // Grgo Gamulin (1910-1997): znanstveni skup posvećen stotoj obljetnici rođenja Zagreb, Hrvatska, 15.12.2010-16.12.2010

Podaci o odgovornosti

Kudiš Burić, Nina

hrvatski

Novi prijedlozi za Pace Pacea, Antonija Grapinellija i Giuseppea Nogarija

U izlaganju se venecijanskom slikaru Pace Paceu (vijesti od 1594. do 1617) pripisuje pala na glavnom oltaru franjevačke crkve Gospe od Anđela iznad Orebića te manji prikazi sv. Petra, sv. Franje Asiškog i donatora, Nikole Cvitkovića s franjevačkim svecem. Sva su ova djela nastala oko 1599. Istom se slikaru pripisuje i slika Bogorodica sa sv. Antunom Opatom, sv. Franjom Asiškim i donatorima iz kapele Giustinian u venecijanskoj crkvi San Francesco della Vigna. Slikaru iz kruga Pietra Liberija, Antoniju Domenicu Beverensiju ili Beverenseu se pripisuje slika Krist i Samarijanka iz Galerije umjetnina u Splitu. Padovanskom slikaru Costantinu Cediniju (1741.-1811.), učeniku Jacopa Guarane, se pripisuje oltarna pala Gospe Karmelske (oko 1787.) iz dobrotske (Boka Kotorska) crkve sv. Stasija (Eustahija). Antoniju Grapinelliju (vijesti od 1738./1736. do 1765.) se pripisuju dva manja ovala iz Musei Civici u Padovi te se iznosi hipoteza da su Antonio i Flaminio Grapinelli jedna te ista osoba. Ime Flaminio je najvjerojatnije iz slabo čitljivih dokumenata zabunom izvukao Francesco Pellegrini tijekom 19. stoljeća. Giuseppeu Nogariju (Venecija, 1699. – 1763.) se pripisuju tri slike religiozne tematike: Mučenje udarcima iz Capella dei santi Felice e Fortunato u katedrali u Chioggi, nastalo 1729.-1730. ; pala većih dimenzija što prikazuje Bogorodicu Karmelsku sa svecima i dušama u Čistilištu iz župne crkve u Labinu, a što je bila pripisana Angelu Venturiniju (Bralić 2006) ; palu Nassis iz Zbirke franjevačkog samostana u Zadru.

venecijansko slikarstvo; 16.; 17. i 18. stoljeće; Pace Pace; Antonio Domenico Beverensi; Costantino Cedini; Antonio Grapinelli; Giuseppe Nogari

SUMMARY The paper consists of several attributive proposals. To the Venetian painter Pace Pace (documented from 1594 to 1617) is attributed the altarpiece on the main altar of the Franciscan church Gospa od Anđela (Our Lady of the Angels) near Orebići (peninsula of Pelješac/Sabbioncello). By Pace Pace are three more representations of smaller dimensions that make part of the same altar: St. Peter, St. Francis of Assisi and the Donor Nikola Cvitković with a Franciscan saint. All these were executed around 1599. To Pace Pace is also given another painting: the Virgin with St. Anthony the Abbot, St. Francis of Assisi and the Donors in Capella Giustinian in the Venetian church of San Francesco della Vigna. To the painter belonging to the circle of Pietro Liberi, Antonio Domenico Beverensi or Beverense is attributed a painting from Galerija umjetnina (Art Gallery) in Split: Christ and Samaritan Woman. To the Paduan painter Costantino Cedini (1741-1811), a diciple of Jacopo Guarana, is attributed the altarpiece representing Our Lady of Mount Carmel (1787 ca.) from the church sv. Stasio (St. Eustace) in Dobrota (Boka Kotorska/Bocche di Cattaro, Montenegro). To Antonio Grapinelli (docu

engleski

New proposals for Pace Pace, Antonio Grapinelli and Giuseppe Nogari

nije evidentirano

venetian painting; 16th; 17th and 18th centuries; Pace Pace; Antonio Domenico Beverensi; Costantino Cedini; Antonio Grapinelli; Giuseppe Nogari

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Grgo Gamulin (1910-1997): znanstveni skup posvećen stotoj obljetnici rođenja

pozvano predavanje

15.12.2010-16.12.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Povijest umjetnosti