Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ocjena tržišnog potencijala 4 turističke zone u Primorsko-goranskoj županiji (CROSBI ID 767281)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Ivandić, Neven ; Kranjčević, Jasenka, Gatti, Petra Ocjena tržišnog potencijala 4 turističke zone u Primorsko-goranskoj županiji // Institut za turizam, Zagreb. 2010.

Podaci o odgovornosti

Ivandić, Neven ; Kranjčević, Jasenka, Gatti, Petra

hrvatski

Ocjena tržišnog potencijala 4 turističke zone u Primorsko-goranskoj županiji

Cilj projekta je provjera planskih obilježja i prikladnosti četiri turističke zone na području Primorsko-goranske županije za turističku namjenu i to zona: TZ Pušća, TZ Glavotok, lokacija Strigar te TZ Ježevac. Sukladno postavljenom projektnom zadatku provjera tržišnog potencijala zasnovana je na metodološkom okviru za izradu ocjene opravdanosti ulaganja koja je prilagođena prvoj provjeri prikladnosti pojedinih zona za komercijalnu turističku namjenu. Tako se za svaku pojedinu zonu sagledavaju obilježja lokacije i tržišnog okruženja koji se sažimaju u SWOT analizi pojedine lokacije te, potom, i definiraju odrednice odgovarajuće marketing strategije. Slijedi opis projekta koji uključuje predvidive sadržaje turističkog kompleksa kao i dispoziciju prostora te procjena troškova izgradnje planiranih sadržaja. Odrednice marketinške strategije i sadržaja pojedinog kompleksa kao i veličine investicije pretpostavka su za projekciju poslovanja pojedinog kompleksa (projekcija potražnje, prihoda i troškova) te izračuna pokazatelja opravdanosti investicije (neto sadašnja vrijednost i interna stopa rentabilnosti). Procjena tržišnog potencija za sve četiri odabrane turističke zone zasniva se na postojećim planskim dokumentima te preporukama iz dokumenta ‘Znanstveno-stručna analiza prostorno, ekonomskih i ekoloških čimbenika turističkih zona u Primorsko-goranskoj županiji’ te, nadalje, na pretpostavci da se svi planirani smještajni objekti odnosno njihovi dijelovi koriste isključivo kao komercijalni turistički objekti bez mogućnosti njihove prodaje kao nekretnina.

turizam; tržišni potencijal; turističke zone; Primorsko-goranska županija; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Estimation of the market potential of 4 tourist zones in the Primorje-Gorski Kotar County

nije evidentirano

tourism; market potential; tourist zone; Primorje-Gorski Kotar County; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Institut za turizam, Zagreb

2010.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Arhitektura i urbanizam, Ekonomija, Demografija