Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit (CROSBI ID 362585)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čarapić, Helena Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit / Ružić, Drago (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2006

Podaci o odgovornosti

Čarapić, Helena

Ružić, Drago

hrvatski

Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit

Budući da je turizam jedna vrlo dinamična aktivnost na koju utječe niz faktora, sama regija u kojoj se nalazi Kopački rit nije dovoljno valorizirana. Naznake za razvoj postoje, ali je premalo toga do sada u tom pravcu učinjeno. Cilj je bio obuhvatiti sve ključne faktore razvoja kako samog Kopačkog rita, tako i šire regije, jer smo svjesni bitnih sinergijskih učinaka istoga. Kreiranjem vlastite marketing-agencije ENIGMA pokušali smo ponuditi strateške smjernice pri kreiranju i izradi turističkih proizvoda, koji će biti u stanju zadovoljiti i one najzahtjevnije turiste.

marketing; turizam; park prirode; Kopački rit

nije evidentirano

engleski

Support for strategic decision making in marketing for Kopacki Rit Nature Park

nije evidentirano

marketing; tourism; Nature Park; Kopacki rit

nije evidentirano

Podaci o izdanju

99

18.09.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija