Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit (CROSBI ID 362585)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čarapić, Helena
Ružić, Drago
hrvatski
Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit
Budući da je turizam jedna vrlo dinamična aktivnost na koju utječe niz faktora, sama regija u kojoj se nalazi Kopački rit nije dovoljno valorizirana. Naznake za razvoj postoje, ali je premalo toga do sada u tom pravcu učinjeno. Cilj je bio obuhvatiti sve ključne faktore razvoja kako samog Kopačkog rita, tako i šire regije, jer smo svjesni bitnih sinergijskih učinaka istoga. Kreiranjem vlastite marketing-agencije ENIGMA pokušali smo ponuditi strateške smjernice pri kreiranju i izradi turističkih proizvoda, koji će biti u stanju zadovoljiti i one najzahtjevnije turiste.
marketing; turizam; park prirode; Kopački rit
nije evidentirano
engleski
Support for strategic decision making in marketing for Kopacki Rit Nature Park
nije evidentirano
marketing; tourism; Nature Park; Kopacki rit
nije evidentirano
Podaci o izdanju
99
18.09.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek