Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Senzorna integracija u radu s učenicima s autizmom (CROSBI ID 168449)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Mamić, Dragana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Pintarić- Mlinar, LJiljana Senzorna integracija u radu s učenicima s autizmom // Napredak (Zagreb), 151 (2010), 1; 69-84

Podaci o odgovornosti

Mamić, Dragana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Pintarić- Mlinar, LJiljana

hrvatski

Senzorna integracija u radu s učenicima s autizmom

Cilj ovog istraživanja bio je procijeniti senzornu integraciju u učenika s autizmom. Ispitan je uzorak od 27 korisnika, oba spola osnovnoškolske dobi iz Centra za autizam –Zagreb. U radu je primijenjen Sustav za procjenu i utvrđivanje disfunkcije senzorne integracije, Viola, 2002., (prijevod i adaptacija pripremljena za standardizaciju, Fulgosi-Masnjak, Osmančević, Lang, 2004.) u dvije vremenske točke (inicijalno i finalno). Zbog utvrđenih poteškoća senzorne integracije za svakog ispitanika izrađen je individualizirani program poticanja senzorne inetgracije koji su osim voditelja programa provodili i edukacijski rehabilitatori tijekom cijele školske godine. Dobivene su statistički značajne razlike između inicijalnih i finalnih rezultata, što govori u prilog učinkovitosti primijenjenih individualiziranih programa poticanja senzorne integracije u učenika s autizmom.

senzorna integracija; disfunkcija senzorne integracije; učenici s autizmom; individualizirani programi poticanja

nije evidentirano

engleski

Sensory integration in working with autistic learners

nije evidentirano

sensory integration; dysfunction; pupils with autism; individualized support program

nije evidentirano

Podaci o izdanju

151 (1)

2010.

69-84

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija