Senzorna integracija u radu s učenicima s autizmom (CROSBI ID 168449)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mamić, Dragana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Pintarić- Mlinar, LJiljana
hrvatski
Senzorna integracija u radu s učenicima s autizmom
Cilj ovog istraživanja bio je procijeniti senzornu integraciju u učenika s autizmom. Ispitan je uzorak od 27 korisnika, oba spola osnovnoškolske dobi iz Centra za autizam –Zagreb. U radu je primijenjen Sustav za procjenu i utvrđivanje disfunkcije senzorne integracije, Viola, 2002., (prijevod i adaptacija pripremljena za standardizaciju, Fulgosi-Masnjak, Osmančević, Lang, 2004.) u dvije vremenske točke (inicijalno i finalno). Zbog utvrđenih poteškoća senzorne integracije za svakog ispitanika izrađen je individualizirani program poticanja senzorne inetgracije koji su osim voditelja programa provodili i edukacijski rehabilitatori tijekom cijele školske godine. Dobivene su statistički značajne razlike između inicijalnih i finalnih rezultata, što govori u prilog učinkovitosti primijenjenih individualiziranih programa poticanja senzorne integracije u učenika s autizmom.
senzorna integracija; disfunkcija senzorne integracije; učenici s autizmom; individualizirani programi poticanja
nije evidentirano
engleski
Sensory integration in working with autistic learners
nije evidentirano
sensory integration; dysfunction; pupils with autism; individualized support program
nije evidentirano