Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena strateških odnosa s javnošću u turizmu - Primjer županijskih turističkih zajednica u Hrvatskoj (CROSBI ID 569855)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jugo, Damir ; Tomić, Zoran ; Katica, Dijana Primjena strateških odnosa s javnošću u turizmu - Primjer županijskih turističkih zajednica u Hrvatskoj // Mediji i turizam: zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado (ur.). Zadar: Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta, 2010. str. 175-188

Podaci o odgovornosti

Jugo, Damir ; Tomić, Zoran ; Katica, Dijana

hrvatski

Primjena strateških odnosa s javnošću u turizmu - Primjer županijskih turističkih zajednica u Hrvatskoj

Jedna od osnovnih uloga odnosa s javnošću u turizmu jest informiranje javnosti i potencijalnih turista o konkretnoj ponudi te utjecanje na poznatost i imidž određene destinacije. Tržište turističke ponude svakodnevno raste, a turisti postaju sve zahtjevniji što pred sve upravljače turističkom ponudom stavlja imperativ kreiranja novih usluga i njihove adekvatne promocije. Učinkovitost primjene odnosa s javnošću u turizmu, jednako kao i u drugim područjima njihove primjene, uvelike ovisi o strateškom pristupu problematici. Autor analizira strateške odrednice odnosa s javnošću u turizmu i njihovu primjenu u sustavu županijskih turističkih zajednica u Republici Hrvatskoj kroz četverofazni proces rješavanja problema i planiranja u odnosima s javnošću – definiranja problema, planiranje i stvaranje programa, poduzimanje akcije i komunikacije te konačne procjene programa. Nažalost, strateški pristup odnosima s javnošću u županijskim turističkim zajednicama u Hrvatskoj nije dovoljno zastupljen. Anketno istraživanje provedeno među županijskim turističkim zajednicama pokazuje kako većina županijskih turističkih zajednica nema definiranu strategiju odnosa s javnošću, a odnosima s javnošću ne pristupa sa strateške razine uzimajući u obzir četverofazni proces rješavanja problema. Uloga odnosa s javnošću u turizmu u budućnosti će postajati sve važnija, a bez strateškog pristupa neće biti moguće ostvariti svoje komunikacijske i promotivne ciljeve. Autor zaključuje kako je za sustavnu i koordiniranu promociju hrvatskih županijskih turističkih zajednica nužno stvaranje jedinstvene komunikacijske strategije na nacionalnoj razini, koja bi zacrtala osnovne strateške smjernice i definirala specifične komunikacijske aktivnosti, sve što bi rezultiralo stvaranjem prepoznatljivosti svih hrvatskih županija i njihovih turističkih zajednica.

odnosi s javnošću; strategija; turizam; županijske turističke zajednice

nije evidentirano

engleski

Implementation of Strategic Public Relations in Tourism – Example of Croatian County Tourist Boards

nije evidentirano

public relations; strategy; tourism; Croatian County Tourist Boards

nije evidentirano

Podaci o prilogu

175-188.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mediji i turizam: zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa

Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado

Zadar: Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta

978-953-7237-47-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti