Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije uvođenja i modeli potpore e-učenju u visokom obrazovanju (CROSBI ID 362713)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Bekić, Zoran Strategije uvođenja i modeli potpore e-učenju u visokom obrazovanju / Boras, Damir (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2010

Podaci o odgovornosti

Bekić, Zoran

Boras, Damir

hrvatski

Strategije uvođenja i modeli potpore e-učenju u visokom obrazovanju

Rad je posvećen istraživanjima dvaju središnjih pitanja vezanih uz primjenu novih tehnologija, posebno tehnologija e-učenja u visokom obrazovanju: (1) nužnosti strateškog pristupa i strategijama uvođenja e-učenja, kao ključnim čimbenicima za uspješnost, opravdanost i učinkovitost primjene e-učenja u unapređenju obrazovnog procesa i (2) modelima organizacije potpore e-učenju, koja je ključni čimbenik za uspješno uvođenje, ali i održivost i kontinuitet rezultata i uporabe e-učenja na sveučilištima. Nakon osvrta na specifičnosti upravljanja promjenama u akademskim ustanovama, analiziraju se i sistematiziraju temeljni elementi i moguća načela u strategijama e-učenja, te različiti oblici i koncepcije takvih strategija. Elaboriraju se različite mogućnosti vezane uz temeljna pitanja na koja strategije e-učenja trebaju odgovoriti, kao i pitanja vezana uz infrastrukturu i tehnologije e-učenja. Poseban dio posvećen je pitanjima provedivosti i ostvarivanja strategija, a središnji rezultat čini popis dvadeset osam preporuka koje se odnose na strategije e-učenja na sveučilištima. Kao konkretan slučaj se opisuje i analizira strategija i proces provedbe Strategije e-učenja Sveučilišta u Zagrebu. U nastavku se, nakon sistematizacije različitih vrsta potpore koja je potrebna nastavnicima i studentima i različitih aktivnosti koje mogu osigurati pojedine elemente potpore, detaljno analiziraju različiti aspekti organizacije potpore e-učenju. Uspoređuju se tri osnovna predložena modela potpore e-učenju na sveučilištu: centralizirani, decentralizirani i hibridni model, analiziraju se prednosti i nedostaci pojedinih modela, te se daju preporuke za primjenu i unapređenje svakoga od njih. Na kraju rada daje se i niz konkretnih preporuka o mogućim aktivnostima na unapređenju primjene e-učenja, a time i na unapređenju obrazovnog procesa u sustavu visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj i posebno na hrvatskim sveučilištima.

e-učenje; informacijske i komunikacijske tehnologije; visoko obrazovanje; sveučilište; strategija; potpora korisnicima; održiva potpora; centar za e-učenje

nije evidentirano

engleski

E-Learning Strategies and Models for Support of E-Learning in Higher Education

nije evidentirano

e-learning; information and communication technology; higher education; university; strategy; user support; sustainable support; e-learning centre

nije evidentirano

Podaci o izdanju

212

29.12.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija