Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teorijski model projektnog pristupa obrazovnom dizajnu (CROSBI ID 168795)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Burcar Željko Teorijski model projektnog pristupa obrazovnom dizajnu // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 3; 346-351

Podaci o odgovornosti

Burcar Željko

hrvatski

Teorijski model projektnog pristupa obrazovnom dizajnu

Projektni pristup omogućava novi pristup dizajniranju obrazovnog procesa u društvu znanja 21. stoljeća. Znanje kao jedan od ključnih sastavnica kompetencije preduvjet je uspješnosti na tržištu rada. Tržište rada za četiri, osam ili dvanaest godine zahtijevat će nove kompetencije za koje obrazovni sustav treba pripremiti današnjeg učenika. Obrazovni dizajn omogućiti će trajno redizajniranje obrazovnog sustava prema projektnom principu od cilja prema unazad na svim razinama obrazovne piramide u makro, mezo i mikro strukturi. Teorijski model pretpostavka je novom pristupu koji će se trebati dokazati i empirijskim istraživanjima.

projektni pristup; obrazovni dizajn; kompetencije; znanja; vještine; sposobnosti; osobine; društvo znanja; evaluacija

nije evidentirano

engleski

Theoretical Model of the Project-based Approach to Course Design

nije evidentirano

project approach; design education; competence; knowledge; skills; abilities; characteristics; knowledge society; the evaluation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

147 (3)

2006.

346-351

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija