Teorijski model projektnog pristupa obrazovnom dizajnu (CROSBI ID 168795)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Burcar Željko
hrvatski
Teorijski model projektnog pristupa obrazovnom dizajnu
Projektni pristup omogućava novi pristup dizajniranju obrazovnog procesa u društvu znanja 21. stoljeća. Znanje kao jedan od ključnih sastavnica kompetencije preduvjet je uspješnosti na tržištu rada. Tržište rada za četiri, osam ili dvanaest godine zahtijevat će nove kompetencije za koje obrazovni sustav treba pripremiti današnjeg učenika. Obrazovni dizajn omogućiti će trajno redizajniranje obrazovnog sustava prema projektnom principu od cilja prema unazad na svim razinama obrazovne piramide u makro, mezo i mikro strukturi. Teorijski model pretpostavka je novom pristupu koji će se trebati dokazati i empirijskim istraživanjima.
projektni pristup; obrazovni dizajn; kompetencije; znanja; vještine; sposobnosti; osobine; društvo znanja; evaluacija
nije evidentirano
engleski
Theoretical Model of the Project-based Approach to Course Design
nije evidentirano
project approach; design education; competence; knowledge; skills; abilities; characteristics; knowledge society; the evaluation
nije evidentirano