Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stručno usavršavanje učitelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa (CROSBI ID 168796)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Željko Burcar Stručno usavršavanje učitelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa // Bjelovarski učitelj, X (2005), 1-2; 14-25

Podaci o odgovornosti

Željko Burcar

hrvatski

Stručno usavršavanje učitelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa

Iz istraživanja koje je 2001. godine obuhvatilo 306 učitelja osnovnih škola koje pripadaju Područnom uredu Peščenica, provedenom s Upitnikom koji sadrži 86 varijabli i dva pitanja ( pitanje 72 i 81) i vezana za snimanje stanja stručnog usavršavanja te mišljenja, prijedloge i želje o načinima, postupcima, organizacijskim oblicima, učestalošću, trajanju, mjestu i vremenu stručnih usavršavanja učitelja na svim razinama od Ministarstva preko samousavršavanja do škole, moguće je zaključiti: • učitelji žele stručna usavršavanja na kojima će se nalaziti i izmjenjivati iskustva iz prakse, • organizacija rada trebala bi biti u malim grupama metodom radionica, • sadržaji bi se trebali određivati prema stvarnim potrebama učitelja, • nedostatak sredstava ne bi smio biti prepreka stručnim usavršavanjim posebice izvan mjesta stanovanja, svaki oblik organiziranog usavršavanja je dobrodošao, • na kvalitetu predavača nemaju velikih primjedaba, • žele pisane materijale s usavršavanja, • izvještavanje o usavršavanjima je dobro na svim razinama, • nema dovoljno usavršavanja s temom ocjenjivanja, • učiteljima nisu značajne teme ocjenjivanja.

kvaliteta stručnog usavršavanja; ponuđeni i potrebni sadžaji stručnog usavršavanja; informiranost o stručnim usavršavanjima

nije evidentirano

engleski

Function of Further Education of Teachers in Increasing the Quality of Educational Process

nije evidentirano

quality of professional development; offered and required contents of the professional training; information of professional development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

X (1-2)

2005.

14-25

objavljeno

1330-0954

2806-9617

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija