Stručno usavršavanje učitelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa (CROSBI ID 168796)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Željko Burcar
hrvatski
Stručno usavršavanje učitelja u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa
Iz istraživanja koje je 2001. godine obuhvatilo 306 učitelja osnovnih škola koje pripadaju Područnom uredu Peščenica, provedenom s Upitnikom koji sadrži 86 varijabli i dva pitanja ( pitanje 72 i 81) i vezana za snimanje stanja stručnog usavršavanja te mišljenja, prijedloge i želje o načinima, postupcima, organizacijskim oblicima, učestalošću, trajanju, mjestu i vremenu stručnih usavršavanja učitelja na svim razinama od Ministarstva preko samousavršavanja do škole, moguće je zaključiti: • učitelji žele stručna usavršavanja na kojima će se nalaziti i izmjenjivati iskustva iz prakse, • organizacija rada trebala bi biti u malim grupama metodom radionica, • sadržaji bi se trebali određivati prema stvarnim potrebama učitelja, • nedostatak sredstava ne bi smio biti prepreka stručnim usavršavanjim posebice izvan mjesta stanovanja, svaki oblik organiziranog usavršavanja je dobrodošao, • na kvalitetu predavača nemaju velikih primjedaba, • žele pisane materijale s usavršavanja, • izvještavanje o usavršavanjima je dobro na svim razinama, • nema dovoljno usavršavanja s temom ocjenjivanja, • učiteljima nisu značajne teme ocjenjivanja.
kvaliteta stručnog usavršavanja; ponuđeni i potrebni sadžaji stručnog usavršavanja; informiranost o stručnim usavršavanjima
nije evidentirano
engleski
Function of Further Education of Teachers in Increasing the Quality of Educational Process
nije evidentirano
quality of professional development; offered and required contents of the professional training; information of professional development
nije evidentirano