Ad hoc metafore u medijskom diskursu (CROSBI ID 569984)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Bukovčan, Dragica
hrvatski
Ad hoc metafore u medijskom diskursu
Ekspresivan način izražavanja uobičajen je u medijskom diskursu pri čemu novinari u načelu slijede isti cilj: privući i usmjeriti pozornost publike na temu o kojoj pišu ili govore služeći se pritom stilskim sredstvima kojima će postići najbolji učinak. Poseban izazov su aktualne teme koje zaokupljaju javnost jedno kraće vrijeme, a njihova medijska obrada potiče autore na kreativnost "na dnevnoj osnovi". U radu se analiziraju načini nastajanja novih konceptualnih metafora u kognitivnom procesu koji pretpostavlja sukeativnost, moć interpretacije i refleksiju recipijenta.
medijski diskurs; inovativne metafore; re-konceptualizacija
nije evidentirano
engleski
Ad hoc metaphors in media discourse
nije evidentirano
media discourse; innovative metaphors; re-conceptualization
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
XXIV. međunarodni znanstveni skup Proučavanje diskursa i dijaloga između teorije, metoda i primjene
predavanje
20.05.2010-22.05.2010
Osijek, Hrvatska