Analiza stavova i želja učitelja o stručnom usavršavanju s ciljem unapređenja kvalitete ukupnog rada učitelja u nastavnom procesu (CROSBI ID 42825)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Burcar, Željko ; Bjelica Jadranka
hrvatski
Analiza stavova i želja učitelja o stručnom usavršavanju s ciljem unapređenja kvalitete ukupnog rada učitelja u nastavnom procesu
Od završenog fakulteta kroz polaganje stručnog ispita učitelj je bio podvrgnut stručnom osposobljavanju koje se definiralo iz središnjice, zvala se ona Zavodom ili nekim sličnim imenom. Izuzetno rijetko vršene su ozbiljne analize potreba učitelja za stručnim usavršavanjem, a takve analize, ako su postojale, rađene su različitim procjenama i promišljanjima. Suvremena tehnologija i multipliciranje znanja pred učitelja su postavile nove izazove u vidu permanentnog stručnog usavršavanja kako se ne bi u nekim segmentima našli zatečeni izuzetnim znanjem svojih učenika.
stručno usavršavanje, opterećenje učenika
nije evidentirano
engleski
Analysis of the attitudes and desires about the teacher professional development with the aim of improving the overall quality of teachers in the educational process
nije evidentirano
professional development, pupils load
nije evidentirano
Podaci o prilogu
45-50.
objavljeno
Podaci o knjizi
(Pre)opterećenost učenika
Vrgoč, Hrvoje
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
2001.
953-6134-40-3