Opravdanost primjene kompjutora za vježbanje čitanja na duljim tekstovima u nastavi engleskog kao jezika struke (CROSBI ID 169104)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Narančić Kovač, Smiljana ; Velčić, Vlatka
hrvatski
Opravdanost primjene kompjutora za vježbanje čitanja na duljim tekstovima u nastavi engleskog kao jezika struke
Analiziraju se rezultati istraživanja koje je provedeno kako bi se utvrdilo u kojoj je mjeri opravdana primjena kompjutora za vježbanje čitanja na duljim stručnim ili znanstvenim tekstovima. Analiza se zasniva na anketi koju su popunile dvije grupe studenata prve i druge godine Prirodoslovno-matematičkog fakulteta, od kojih je jedna (34 studenata) vježbala čitalačku tehniku pretkazivanja (predviđanja) u predavaonici u prisutnosti nastavnika, a druga (30 studenata) uz pomoć kompjutorskog programa PREDICT1. Upitnici upućuju na to da studenti koji su radili uz pomoć kompjutora smatraju taj način rada poticajnijim i korisnijim od svojih kolega koji su ocjenjivali provedbu istoga zadatka tradicionalnim nastavnim metodama. Ovi rezultati potvrđuju opravdanost upotrebe kompjutora za uvježbavanje čitalačkih tehnika i iščitavanje duljih tekstova kao dodatne aktivnosti u nastavi engleskog jezika kao jezika struke.
učenje uz pomoć računala; čitanje; predviđanje; nastava engleskog jezika struke
Puno ime i prezime prve autorice u vrijeme objavljivanja rada bilo je 'Smiljana Narančić'.
engleski
The legitimacy of computer applications for practicing reading skills on longer texts in teaching ESP
nije evidentirano
computor assisted language learning (CALL); reading; prediction; teaching English for specific purposes
nije evidentirano