Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Opravdanost primjene kompjutora za vježbanje čitanja na duljim tekstovima u nastavi engleskog kao jezika struke (CROSBI ID 169104)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Narančić Kovač, Smiljana ; Velčić, Vlatka Opravdanost primjene kompjutora za vježbanje čitanja na duljim tekstovima u nastavi engleskog kao jezika struke // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 20 (1991), 1-2; 31-51

Podaci o odgovornosti

Narančić Kovač, Smiljana ; Velčić, Vlatka

hrvatski

Opravdanost primjene kompjutora za vježbanje čitanja na duljim tekstovima u nastavi engleskog kao jezika struke

Analiziraju se rezultati istraživanja koje je provedeno kako bi se utvrdilo u kojoj je mjeri opravdana primjena kompjutora za vježbanje čitanja na duljim stručnim ili znanstvenim tekstovima. Analiza se zasniva na anketi koju su popunile dvije grupe studenata prve i druge godine Prirodoslovno-matematičkog fakulteta, od kojih je jedna (34 studenata) vježbala čitalačku tehniku pretkazivanja (predviđanja) u predavaonici u prisutnosti nastavnika, a druga (30 studenata) uz pomoć kompjutorskog programa PREDICT1. Upitnici upućuju na to da studenti koji su radili uz pomoć kompjutora smatraju taj način rada poticajnijim i korisnijim od svojih kolega koji su ocjenjivali provedbu istoga zadatka tradicionalnim nastavnim metodama. Ovi rezultati potvrđuju opravdanost upotrebe kompjutora za uvježbavanje čitalačkih tehnika i iščitavanje duljih tekstova kao dodatne aktivnosti u nastavi engleskog jezika kao jezika struke.

učenje uz pomoć računala; čitanje; predviđanje; nastava engleskog jezika struke

Puno ime i prezime prve autorice u vrijeme objavljivanja rada bilo je 'Smiljana Narančić'.

engleski

The legitimacy of computer applications for practicing reading skills on longer texts in teaching ESP

nije evidentirano

computor assisted language learning (CALL); reading; prediction; teaching English for specific purposes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (1-2)

1991.

31-51

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Filologija