Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst (CROSBI ID 169107)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Oluić, Zvezdana ; Tafra-Vlahović, Majda
hrvatski
Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst
Korporacijska odgovornost je poprimila razmjere globalnog pokreta i značajno uobličuje ponašanje poslovnog svijeta. Uz njenu se primjenu direktno vezuje povjerenje različitih dionika i opće javnosti u poslovne subjekte koji, preko nje, ostvaruju ukupni poslovni uspjeh i profit. I mediji su korporacije koje bi morale poslovati po istim pravilima, iako za njih, osim uobičajenih očekivanja društva, postoji i niz specifičnosti u pogledu učinka koji ostvaruju po pitanju korporacijske odgovornosti. Nekoliko je ključnih faktora presudno za korporacijsku odgovornost medija - značaj društvenog utjecaja medija uopće (direknog i indirektnog), pitanje etičkog poslovanja, transparentnost, angažiranje šire javnosti i promicanje svijesti o važnosti održivog razvoja, interna komunikacija, provjera realističnosti i proaktivna politika prema samoregulaciji odgovornosti u sektoru medija i zabave. Na globalnom planu mediji i dalje zaostaju na planu primjene korporacijske odgovornosti, što se direktno odražava i na daljnji pad povjerenja javnosti u njih. Istodobno, pri ocjeni stupnja i kvalitete primjene korporacijske društvene odgovornosti u drugim sektorima oni često sebe predstavljaju kao savjest društva, iako je to samo po sebi kontradiktorno i negativno utječe na reputaciju medija. Ukoliko se ne budu primjenjivale posebne interne mjere osiguranja odgovornog poslovanja unutar samih medija, povjerenje javnosti u medije će nastaviti erodirati.
korporacijska društvena odgovornost; mediji; povjerenje
nije evidentirano
engleski
Media and Corporate Social Responsibility: the Global Context
nije evidentirano
corporate social responsibility; media; trust
nije evidentirano