Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst (CROSBI ID 169107)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Oluić, Zvezdana ; Tafra-Vlahović, Majda Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst // Medijski dijalozi, III (2010), 7; 147-154

Podaci o odgovornosti

Oluić, Zvezdana ; Tafra-Vlahović, Majda

hrvatski

Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst

Korporacijska odgovornost je poprimila razmjere globalnog pokreta i značajno uobličuje ponašanje poslovnog svijeta. Uz njenu se primjenu direktno vezuje povjerenje različitih dionika i opće javnosti u poslovne subjekte koji, preko nje, ostvaruju ukupni poslovni uspjeh i profit. I mediji su korporacije koje bi morale poslovati po istim pravilima, iako za njih, osim uobičajenih očekivanja društva, postoji i niz specifičnosti u pogledu učinka koji ostvaruju po pitanju korporacijske odgovornosti. Nekoliko je ključnih faktora presudno za korporacijsku odgovornost medija - značaj društvenog utjecaja medija uopće (direknog i indirektnog), pitanje etičkog poslovanja, transparentnost, angažiranje šire javnosti i promicanje svijesti o važnosti održivog razvoja, interna komunikacija, provjera realističnosti i proaktivna politika prema samoregulaciji odgovornosti u sektoru medija i zabave. Na globalnom planu mediji i dalje zaostaju na planu primjene korporacijske odgovornosti, što se direktno odražava i na daljnji pad povjerenja javnosti u njih. Istodobno, pri ocjeni stupnja i kvalitete primjene korporacijske društvene odgovornosti u drugim sektorima oni često sebe predstavljaju kao savjest društva, iako je to samo po sebi kontradiktorno i negativno utječe na reputaciju medija. Ukoliko se ne budu primjenjivale posebne interne mjere osiguranja odgovornog poslovanja unutar samih medija, povjerenje javnosti u medije će nastaviti erodirati.

korporacijska društvena odgovornost; mediji; povjerenje

nije evidentirano

engleski

Media and Corporate Social Responsibility: the Global Context

nije evidentirano

corporate social responsibility; media; trust

nije evidentirano

Podaci o izdanju

III (7)

2010.

147-154

objavljeno

1800-7074

2536-5622

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti