Inovacija u sektoru hrane kao glavno uporište identiteta Hrvatske (CROSBI ID 570258)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Piližota, Vlasta
hrvatski
Inovacija u sektoru hrane kao glavno uporište identiteta Hrvatske
Inovacija se može definirati kao stvaranje i primjena novih ideja i vještina u proizvodnji novih proizvoda, procesa i usluga koja može unaprijediti ekonomski i socijalni napredak. Također, inovacija se može definirati kao promišljeni proces poduzeća, vlade i drugih koji su dodali vrijednost ekonomiji ili društvu stvaranjem ili priznavanjem potencijalnog korisnog znanja i upotrebe tog znanja za poboljšanje proizvoda, usluge, procesa ili organizacijskog procesa. Ta poboljšanja mogu biti specifična za entitet, industriju, državu ili svijet, i mogu biti korisna ili potpuno nova. Na primjer, za prehrambenu industriju inovacija je kombinacija osnovne vrijednosti proizvoda s elementima usluge, dobrobiti za potrošača (u zdravstvenom pogledu), lake pripreme i prihvatljive (niske) cijene. Što se tiče edukacije, istraživanja i inovacije, definitivno postoji vizija u i izvan Europe, što znači i u Hrvatskoj - mnogi se slažu da samo s više ulaganja u ta područja naša ekonomija može pokrenuti (promijeniti) na održiv način.
inovacija; akademska zajednica; edukacija; istraživanje; prehrambena industrija
nije evidentirano
engleski
Innovation in a food sector as a mainstay of the Croatia's identity
nije evidentirano
innovation; academia; education; research; food industry
nije evidentirano
Podaci o prilogu
44-48.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Nepoznat skup
pozvano predavanje
29.02.1904-29.02.2096