Razine obrazovnih postignuća u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 363024)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Balić, Ines
Borić, Edita
Škugor, Alma, sumentor
hrvatski
Razine obrazovnih postignuća u nastavi prirode i društva
Cilj istraživanja bio je ispitati koja razina obrazovnog postignuća je trajnija , odnosno koje razine obrazovnih postignuća učenici duže pamte. Istraživanje je provedeno u lipnju 2009. godine, a zatim ponovno u rujnu 2009. godine u prvim, drugim i trećim razredima osnovne škole „Retfala“ u Osijeku. Primijenjena je metoda rada na dokumentaciji, statistička obrada podataka. S učenicima je proveden ispit znanja kojim su provjerene razine obrazovnih postignuća, prvo u lipnju, a zatim ponovno u rujnu. U prvom i drugom razredu nakon statističke obrade rezultati istraživanja pokazuju da su kod učenika nakon tromjesečne stanke i ne ponavljanja gradiva zastupljenije niže razine obrazovnih postignuća ( znanje, razumijevanje i primjena ). U trećem razredu učenici su puno bolje riješili zadatke u kojima su upotrebljavali više razine obrazovnih postignuća ( analiza, sinteza i vrednovanje ). Učiteljice su u radu s učenicima primjenjivale sve razine obrazovnih postignuća što je i utjecalo na rezultate ispita. Nije važno učenike samo naučiti znanju već da i oni sami nauče učiti, da nauče misliti, promišljati i promatrati svijet oko sebe. Svemu tome uvelike pomažu rzine obrazovnih postignuća koje trebamo primjenjivati s učenicima od malih nogu. Ključne riječi: razine obrazovnih postignuća, obrazovna postignuća
obrazovna postignuća; Bloomova taksonomija; učenici; primarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
levels of Educational Achievements in Nature and Society
nije evidentirano
educational achievement; Bloom taxonomy; students; elementary education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
74
09.06.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek, Hrvatska