Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Postmoderne epistemologije pedagogije (CROSBI ID 476062)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Mušanović, Marko Postmoderne epistemologije pedagogije // Pedagogija i hrvatsko školstvo / Vrgoč, Hrvoje (ur.). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996. str. 98-107-x

Podaci o odgovornosti

Mušanović, Marko

hrvatski

Postmoderne epistemologije pedagogije

Postmoderne pedagogije kao znanje o znanju dovode se u kontekst kritike moderne. Postmoderna epistemologija polazi od stava da su spoznajno vrijedni i jedinstvenost i mnoštvenost, da su spoznajno legitimne različite istine. Istinitost neke spoznaje leži u njenom kontekstu, a ne u nekom vrhovnom načelu uma. Otkrivanje sveza spoznaje i interesa otkriva ideologijski karakter univerzalističkog shvaćanja znanstvene spoznaje, znanstvene konstrukcije svijeta (tehnika) i znanstvenog pogleda na svijet. Dehumanizacija svijeta se pokazuje kao pogubna posljedica vjere u apsolutnu moć ljudskog uma. Implikacije kritike moderne brojne su i dotiču se svih znanosti. Za pedagogiju to znači da valja napustiti shvaćanje o "jednoj pedagogiji".

postmodernizam; epistemologija pedagogije

nije evidentirano

engleski

The Postmoder Epistemologies of Pedagogy

nije evidentirano

postmodernism; epistemology of pedagogy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

98-107-x.

1996.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija i hrvatsko školstvo

Vrgoč, Hrvoje

Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor

Podaci o skupu

Pedagogija i hrvatsko školstvo

predavanje

29.04.1996-30.04.1996

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija