Obrazovna postignuća u udžbenicima prirode i društva za 4. razred (CROSBI ID 363184)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Stjepanović, Dragica
Borić, Edita
Škugor, Alma
hrvatski
Obrazovna postignuća u udžbenicima prirode i društva za 4. razred
Suvremeni pristup nastave Prirode i društva u nižim razredima osnovne škole stavlja učenika u središte nastavnog procesa. Primjenom različitih suvremenih strategija poučavanja, posebno strategijom postavljanja općih ciljeva, čini se pomak od tradicionalnog usvajanja znanja prema procesnom učenju. Takvim se pristupom omogućava individualizacija i diferencijacija u učenju, što dovodi do poticanja razvoja kreativnosti I metakognicije. Ponuđeni sadržaji su cjeloviti, proizlaze jednih od drugih I usmjereni su na učenika koji će tragati za vlastitim odgovorima. Cilj ovoga istraživanja jest utvrditi koje razine znanja najviše potiče pojedini autor pitanjima za provjeru u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za četvrti razred osnovne škole. Istraživanje je provedeno na udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za 4. razred osnovne škole koji su odobreni od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i vrijede od 2010. do 2013.g. Analizirati će se ukupno tri udžbenika i isto toliko radnih bilježnica.
Bloomova taksonomija; razine; obrazovna postignuća; udžbenici; Priroda i društvo
nije evidentirano
engleski
Educational achievement in the textbooks of nature and society for the fourth class
nije evidentirano
educational achievement; levels; Nature and Society; textbooks;
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
12.07.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek, Hrvatska