Metodičke vježbe i profesionalna edukacija odgojitelja (CROSBI ID 570412)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Romstein, Ksenija ; Balić, Tijana
hrvatski
Metodičke vježbe i profesionalna edukacija odgojitelja
Pragmatičnost (u smislu praktičnosti i primjenjivosti), kao glavna karakteristika stručne edukacije odgojitelja, pretpostavlja postojanje kliničkog praktikuma, odnosno metodičkih vježbi tijekom kojih se studenti izravno susreću s kontekstom institucionalnog predškolskog odgoja. Osmišljavanje i evaluacija programa, dizajniranje razvojno primjerenog okruženja i praćenje djetetovog razvoja te suradnja s roditeljima neki su od zadataka s kojima se studenti susreću tijekom metodičkih vježbi. U ovom radu propitat će se važnost metodičkih vježbi iz studentske perspektive. Dobiveni rezultati mogu se primijeniti za daljnje osmišljavanje metodičkih vježbi u okviru profesionalne edukacije odgojitelja.
metodičke vježbe ; profesionalna edukacija odgojitelja ; institucionalni predškolski odgoj
Rad je izložen u sekciji namijenjenoj studentima koji u Republici Mađarskoj studiraju na hrvatskom jeziku.
engleski
Methodology training and preschool teacher's professional education
nije evidentirano
methodology training ; preschool teacher's professional education ; preschool education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
89-94.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kutatások 2009 az E. J. Föiskolán
Steinerné Molnár J.
Baja: Eötvös József Főiskola
978-963-7290-66-4
Podaci o skupu
THE DAY OF HUNGARIAN SCIENCE CONFERENCE
predavanje
03.11.2009-04.11.2009
Baja, Mađarska