Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovanje kao čimbenik kvalitete života djece i mladih s teškoćama (CROSBI ID 570525)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Dragojević, Davorka ; Lisak, Natalija ; Horvatić, Sanja Obrazovanje kao čimbenik kvalitete života djece i mladih s teškoćama // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić Tanjić, Medina (ur.). Tuzla, 2010

Podaci o odgovornosti

Dragojević, Davorka ; Lisak, Natalija ; Horvatić, Sanja

hrvatski

Obrazovanje kao čimbenik kvalitete života djece i mladih s teškoćama

Zajedničko obilježje različitih pristupa u definiranju kvalitete života je da naglašavaju važnost primarnog promatranja na razini pojedinca uz naglasak na okolini pojedinca koja je obilježena različitim fizičkim, društvenim, ekonomskim, političkim i kulturnim obilježjima (Bratković, 2006). Mogli bismo reći da je gledanje na kvalitetu života u stvari subjektivna procjena, bilo da se radi o kvaliteti s ekonomskog, zdravstvenog ili obrazovnog gledišta. Djeci s teškoćama potrebno je u što ranijoj dobi osigurati svu potrebnu podršku u društvu. Za kvalitetu života djece i mladih s teškoćama posebno je važna njihova integracija u redovan obrazovan sustav prema načelima inkluzije. Inkluzivno obrazovanje je preduvjet uključenosti djece s teškoćama u društvo, omogućava im pristup otvorenom tržištu rada, a samim tim i neovisan život . Iz tog razloga potrebno je osigurati im potrebne uvjete obrazovanja kroz koje bi se mogli afirmirati u skladu sa svojim mogućnostima i u skladu sa njima doprinijeti razvoju društvene zajednice u cijelosti. Adekvatnim uvjetima školovanja, vodeći se principima inkluzije, djeca s teškoćama u razvoju imati će mogućnost da kroz odrastanje i učenje uz svoje vršnjake „prosječne populacije“ izgrade samopouzdanje ali i ostvare maksimum svojih potencijala. Njihova postignuća, u skladu s njihovim sposobnostima, na tome će putu ovisiti upravo o adekvatnoj podršci tijekom njihovog obrazovanja. Ovaj rad ukazati će na neke od smjernica koje će učenicima s teškoćama dati mogućnost kvalitetne uključenosti u obrazovanje u redovnom sustavu odgoja i obrazovanja.

kvaliteta života; obrazovanje; djeca i mladi s teškoćama; inkluzija

nije evidentirano

engleski

Education as a key element of life quality for children and youth with difficulties

nije evidentirano

life quality; education; children and youth with difficulties; inclusion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Unapređenje kvalitete života djece i mladih

Vantić Tanjić, Medina

Tuzla:

Podaci o skupu

Unapređenje kvalitet života djece i mladih

predavanje

26.11.2010-28.11.2010

Tuzla, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija