Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole (CROSBI ID 169894)

Prilog u časopisu | stručni rad

Markovinović, Ana Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole // Zrno (Zagreb), 21 (2010), 92 (118); 25-25

Podaci o odgovornosti

Markovinović, Ana

hrvatski

Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole

Ubrzani tehnološki razvoj pokrenuo je kontinuiran proces proširivanja pojma pismenosti u odnosu na dosadašnje shvaćanje pismenosti kao sposobnosti poznavanja slova te čitanja i pisanja nekog jezika. Iz tog je razloga u današnjem digitaliziranom svijetu opravdano govoriti o digitalnoj pismenosti koja se odnosi na znanja i vještine potrebne za korištenje novih tehnologija i medija, na razumijevanje načina na koji oni utječu na značenja koja prenose ili proizvode te na sposobnost analize i vrednovanja informacija koje su dostupne na internetu i u ostalim medijima.Mladi danas vrlo često bolje poznaju mogućnosti korištenja modernih tehnologija nego starije generacije, stoga one postavljaju nove izazove pred odrasle koji odgajaju i obrazuju. Obrazovanjem za digitalnu pismenost usvaja se znanje te stječu vještine i stavovi za kritičko promišljanje uloge medija u životima ljudi, kao i za društvenu, kulturnu, građansku i ekonomsku participaciju u svakodnevnom životu.

Digitalna pismenost; digitalna participacija; škola; obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Digital literacy, digital participation and schools

nije evidentirano

Digital literacy; digital participation; school; education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (92 (118))

2010.

25-25

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Pedagogija