Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole (CROSBI ID 169894)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Markovinović, Ana
hrvatski
Digitalna pismenost, digitalna participacija i škole
Ubrzani tehnološki razvoj pokrenuo je kontinuiran proces proširivanja pojma pismenosti u odnosu na dosadašnje shvaćanje pismenosti kao sposobnosti poznavanja slova te čitanja i pisanja nekog jezika. Iz tog je razloga u današnjem digitaliziranom svijetu opravdano govoriti o digitalnoj pismenosti koja se odnosi na znanja i vještine potrebne za korištenje novih tehnologija i medija, na razumijevanje načina na koji oni utječu na značenja koja prenose ili proizvode te na sposobnost analize i vrednovanja informacija koje su dostupne na internetu i u ostalim medijima.Mladi danas vrlo često bolje poznaju mogućnosti korištenja modernih tehnologija nego starije generacije, stoga one postavljaju nove izazove pred odrasle koji odgajaju i obrazuju. Obrazovanjem za digitalnu pismenost usvaja se znanje te stječu vještine i stavovi za kritičko promišljanje uloge medija u životima ljudi, kao i za društvenu, kulturnu, građansku i ekonomsku participaciju u svakodnevnom životu.
Digitalna pismenost; digitalna participacija; škola; obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Digital literacy, digital participation and schools
nije evidentirano
Digital literacy; digital participation; school; education
nije evidentirano