Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dijete i prostor – pedagoški aspekti organizacije i oblikovanja prostora vrtića (CROSBI ID 570966)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Slunjski, Edita Dijete i prostor – pedagoški aspekti organizacije i oblikovanja prostora vrtića // 3. svjetski simpozij „Arhitektura i djeca“ - Hura arhitektura Zagreb, Hrvatska, 25.04.2009-25.04.2009

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Dijete i prostor – pedagoški aspekti organizacije i oblikovanja prostora vrtića

Primjerena organizacija i oblikovanje prostora vrtića predstavljaju nezaobilazne pretpostavke kvalitetnog odgojno-obrazovnog procesa. Različite pedagoške koncepcije (Montessori, Waldorf, Te Wariki, Reggio) ističu važnost pedagoške osmišljenosti prostora vrtića, koji predstavlja svojevrsno materijalno opredmećenje odgojne filozofije i vrijednosti na kojima se svaka od koncepcija zasniva. Osobitu pozornost pedagoškom i estetskom oblikovanju prostora vrtića posvećuje Reggio koncepcija, nazivajući prostor "trećim odgajateljem". Cjelokupan prostor Reggio-vrtića odražava percepciju djeteta kao inteligentnog, aktivnog, kompetentnog i snažnog bića u procesu institucijskog odgoja i obrazovanja.

Organizacija prostora vrtića; različite pedagoške koncepcije; prostor kao "treći odgajatelj"

nije evidentirano

engleski

Child and space – pedagogical aspects of organizing and forming kindergarten's space

nije evidentirano

Kindergarten's space organization; different pedagogical conceptions; space as a "third educator"

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

3. svjetski simpozij „Arhitektura i djeca“ - Hura arhitektura

pozvano predavanje

25.04.2009-25.04.2009

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija