Dijete i prostor – pedagoški aspekti organizacije i oblikovanja prostora vrtića (CROSBI ID 570966)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Dijete i prostor – pedagoški aspekti organizacije i oblikovanja prostora vrtića
Primjerena organizacija i oblikovanje prostora vrtića predstavljaju nezaobilazne pretpostavke kvalitetnog odgojno-obrazovnog procesa. Različite pedagoške koncepcije (Montessori, Waldorf, Te Wariki, Reggio) ističu važnost pedagoške osmišljenosti prostora vrtića, koji predstavlja svojevrsno materijalno opredmećenje odgojne filozofije i vrijednosti na kojima se svaka od koncepcija zasniva. Osobitu pozornost pedagoškom i estetskom oblikovanju prostora vrtića posvećuje Reggio koncepcija, nazivajući prostor "trećim odgajateljem". Cjelokupan prostor Reggio-vrtića odražava percepciju djeteta kao inteligentnog, aktivnog, kompetentnog i snažnog bića u procesu institucijskog odgoja i obrazovanja.
Organizacija prostora vrtića; različite pedagoške koncepcije; prostor kao "treći odgajatelj"
nije evidentirano
engleski
Child and space – pedagogical aspects of organizing and forming kindergarten's space
nije evidentirano
Kindergarten's space organization; different pedagogical conceptions; space as a "third educator"
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
3. svjetski simpozij „Arhitektura i djeca“ - Hura arhitektura
pozvano predavanje
25.04.2009-25.04.2009
Zagreb, Hrvatska