Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost (CROSBI ID 169899)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Bitne značajke kurikuluma: kontekstualiziranost i razvojnost
Kompleksnost uvjeta svake odgojno-obrazovne ustanove nameće potrebu shvaćanja kurikuluma kao kontekstualiziranog socijalnog procesa ("kontekstualizirani kurikulum"). On se razvija u praksi koja je dinamična, nepredvidiva i multidimenzionalna, pa je važno jačati spremnost praktičara za snalaženje u u nepredvidivim i neočekivanim situacijama. To je moguće postići razvojem suradničke kulture vrtića, u kojoj praktičari imaju priliku zajednički promišljati i evaluirati odgojno-obrazovni proces i na tim osnovama planirati primjerene situacije učenja za djecu i redefinirati svoju ulogu u tom procesu.
Razvojni kurikulum; "kontekstualizirani" kurikulum; suradnička kultura
nije evidentirano
engleski
Essential features of the curriculum: contextualization and development
nije evidentirano
emergent curriculum; "contextual curriculum"; culture of collaboration
nije evidentirano