Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značaj individualiziranog odgojno-obrazovnog programa u radu s učenicima s ADHD poremećajem (CROSBI ID 570969)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kudek Mirošević, Jasna ; Jurčević-Lozančić, Anka Značaj individualiziranog odgojno-obrazovnog programa u radu s učenicima s ADHD poremećajem / Jurčević-Lozančić, Anka (ur.). 2010

Podaci o odgovornosti

Kudek Mirošević, Jasna ; Jurčević-Lozančić, Anka

hrvatski

Značaj individualiziranog odgojno-obrazovnog programa u radu s učenicima s ADHD poremećajem

Cilj rada je analizirati koliko učitelji unutar odgojno-obrazovnog procesa uključuju učenike s ADHD poremećajem u neki dodatni ili dopunski rad, budući da ti učenici rade po individualiziranim odgojno-obrazovnim programima. Težište se stavlja na značaj izradbe individualiziranih odgojno-obrazovnih programa koji pretpostavlja učiteljev pojačan individualizirani pristup, praćenje i vrjednovanje učenikova napredovanja kroz sve oblike koje nastavni proces omogućava. Razina te suradnje i individualizacije u radu s učenicima s ADHD poremećajem, u radu je ilustrirana prikazom dijela rezultata istraživanja kojim se provjerava hipoteza o razlikama u zadovoljavanju obrazovnih potreba učenika s ADHD poremećajem (N=45) i kontrolne skupine (N = 45). S obzirom na nenormalnost distribucije (K-S test) proveden je neparametrijski Mann Whitney test kojom je testirana hipoteza o diferencijama između subuzoraka s obzirom na varijable - uključenost u dodatnu i dopunsku nastavu. Rezultat o postojanju razlika između subuzoraka s obzirom na uključivanje učenika na dodatnu, odnosno dopunsku nastavu ukazuje na potrebu pojačane pozornosti u pružanju dodatne podrške učenicima s teškoćama kroz individualizaciju u nastavi, pojačanu uključenost učenika s ADHD poremećajem u ostale oblike odgojno-obrazovnog procesa.u cilju kontinuiranog praćenja napredovanja učenika.

učenici s teškoćama; ADHD poremećaj; individualizirani odgojno-obrazovni programi (IOOP-i); dopunska i dodatna nastava

nije evidentirano

engleski

Significance of individualized educational programme in working with students with ADHD disorder

nije evidentirano

students with disabilities; ADHD disorder; individualized educational programmes; remedial and additional classes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Jurčević-Lozančić, Anka

Podaci o skupu

Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja

predavanje

11.10.2010-13.10.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija