Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoški aspekti institucionalnog djetinjstva (CROSBI ID 570970)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jurčević-Lozančić, Anka Pedagoški aspekti institucionalnog djetinjstva // Expectations, Achievements and Prospects in Theory and Practice of Early and Primary Education : collected papers of Special Focus Symposium 11th Days of Mate Demain, Zagreb, Croatia, November 11th and 13th, 2010 / Jurčević-Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.). Zagreb, 2010. str. 117-126

Podaci o odgovornosti

Jurčević-Lozančić, Anka

hrvatski

Pedagoški aspekti institucionalnog djetinjstva

Brojni su antagonizmi kojima je opterećeno suvremeno čovječanstvo. I bez obzira na sve izraženiju fluktuaciju najrazličitijih informacija koje postaju sve dostupnije, dihotomije suvremenog čovječanstva postaju sve veće. Osnovno pitanje koje se nameće brojnim suvremenim autorima jest kako pronaći načine ublažavanja i smanjivanja društvenih suprotnosti i uskladiti ih s potrebama razvoja i odgoja budućih generacija: kako dakle, uskladiti shvaćanje svijeta kao globalne cjeline s izazovima pred kojima je čovječanstvo u prvom desetljeću novog milenija. Navedena, a i mnoga druga pitanja i ne pronalaženje jasnog odgovora dovodi nas do još jedne vrlo važne teme za razmišljanje: odnos djeteta i društva. Djetinjstvo je proces koji se kontekstualizira i uvijek je u relaciji određenog prostora, vremena i kulture pa kao što ne postoji univerzalno dijete, ne postoji niti univerzalno djetinjstvo (Dahlberg, i dr.2003).Što to zapravo znači i što karakterizira djetinjstvo u postmodernističkim okolnostima? Koje su implikacije institucionalnog djetinstva? U radu se razmatraju aktualna, otvorena pitanja jesu li se i koliko promijenila stajališta društva prema djetetu i o kojoj kvaliteti života, odgoja i učenja djece rane dobi, danas opravdano i argumentirano možemo govoriti.

dijete; zajednica koja uči; profesionalni razvoj odgajatelja budućnost; ustanove ranog odgoja

nije evidentirano

engleski

The Pedagogical Aspects of Institutionalized Childhood

nije evidentirano

child; future; early childhood institutions; a community which learns; professional development of educators

nije evidentirano

Podaci o prilogu

117-126.

2010.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7210-29-8

Podaci o matičnoj publikaciji

Expectations, Achievements and Prospects in Theory and Practice of Early and Primary Education : collected papers of Special Focus Symposium 11th Days of Mate Demain, Zagreb, Croatia, November 11th and 13th, 2010

Jurčević-Lozančić, Anka ; Opić, Siniša

Zagreb:

Podaci o skupu

Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja

predavanje

11.10.2010-13.10.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija