Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenje i poučavanje učenika primarnog obrazovanja pomoću tutorskog sustava (CROSBI ID 571029)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomaš, Suzana Učenje i poučavanje učenika primarnog obrazovanja pomoću tutorskog sustava // Pedagogy and the Knowledge Society / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 389-399

Podaci o odgovornosti

Tomaš, Suzana

hrvatski

Učenje i poučavanje učenika primarnog obrazovanja pomoću tutorskog sustava

Učenje i poučavanje učenika uz pomoć tutorskih sustava pomažu nove obrazovne tehnologije koje vrše raspodjelu informacija putem uređaja čiji je rad zasnovan na informacijskoj i komunikacijskoj tehnologiji. Na presjeku informacijske i komunikacijske tehnologije i obrazovanja kao znanstvene i praktične discipline nastalo je e-učenje te različiti sustavi e-učenja koji ga implementiraju. Unutar sustava e-učenja posebno mjesto zauzimaju inteligentni tutorski sustavi (ITS). Razvoj, implementacija i primjena ITS predstavlja značajno područje multidisciplinarnog istraživanja koje se provodi s ciljem poboljšanja procesa učenja i poučavanja, a time i poboljšanja uvjeta za izvođenje nastavnog procesa. Za izgradnju inteligentnog tutorskog sustava i u njemu oblikovane baze znanja, za nastavni predmet priroda i društvo za učenike od prvoga do četvrtoga razreda, u istraživanju opisanom u radu korištena je web orijentirana autorska ljuska xTEx-Sys. xTEx-Sys ispunjava opća načela učenja i poučavanja u sustavima obrazovanja na daljinu. Istraživanjem se ukazalo ne samo na mogućnost primjene sustava xTex-Sys, nego i na dobivene pozitivne rezultate u učenju i poučavanju učenika. Učenici razrednih odjela eksperimentalnih skupina prihvatili su nastavu pomoću računala i rado pristupili svim modulima sustava xTEx-Sys, što je pokazala statistički značajna razlika rezultata zadataka objektivnog tipa kontrolne i eksperimentalne skupine.

tutorski sustav; e-učenje; informacijska i komunikacijska tehnologija; primarno brazovanje; eksperimet

nije evidentirano

engleski

Tutoring systems in primary school students' learning and teaching process

nije evidentirano

tutoring system; e-learning; information and communication technology; primary education; experiment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

389-399.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogy and the Knowledge Society

Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-13-7

Podaci o skupu

Pedagogy and the Knowledge Society

predavanje

13.11.2008-14.11.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija