Učenje i poučavanje učenika primarnog obrazovanja pomoću tutorskog sustava (CROSBI ID 571029)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomaš, Suzana
hrvatski
Učenje i poučavanje učenika primarnog obrazovanja pomoću tutorskog sustava
Učenje i poučavanje učenika uz pomoć tutorskih sustava pomažu nove obrazovne tehnologije koje vrše raspodjelu informacija putem uređaja čiji je rad zasnovan na informacijskoj i komunikacijskoj tehnologiji. Na presjeku informacijske i komunikacijske tehnologije i obrazovanja kao znanstvene i praktične discipline nastalo je e-učenje te različiti sustavi e-učenja koji ga implementiraju. Unutar sustava e-učenja posebno mjesto zauzimaju inteligentni tutorski sustavi (ITS). Razvoj, implementacija i primjena ITS predstavlja značajno područje multidisciplinarnog istraživanja koje se provodi s ciljem poboljšanja procesa učenja i poučavanja, a time i poboljšanja uvjeta za izvođenje nastavnog procesa. Za izgradnju inteligentnog tutorskog sustava i u njemu oblikovane baze znanja, za nastavni predmet priroda i društvo za učenike od prvoga do četvrtoga razreda, u istraživanju opisanom u radu korištena je web orijentirana autorska ljuska xTEx-Sys. xTEx-Sys ispunjava opća načela učenja i poučavanja u sustavima obrazovanja na daljinu. Istraživanjem se ukazalo ne samo na mogućnost primjene sustava xTex-Sys, nego i na dobivene pozitivne rezultate u učenju i poučavanju učenika. Učenici razrednih odjela eksperimentalnih skupina prihvatili su nastavu pomoću računala i rado pristupili svim modulima sustava xTEx-Sys, što je pokazala statistički značajna razlika rezultata zadataka objektivnog tipa kontrolne i eksperimentalne skupine.
tutorski sustav; e-učenje; informacijska i komunikacijska tehnologija; primarno brazovanje; eksperimet
nije evidentirano
engleski
Tutoring systems in primary school students' learning and teaching process
nije evidentirano
tutoring system; e-learning; information and communication technology; primary education; experiment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
389-399.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogy and the Knowledge Society
Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-13-7
Podaci o skupu
Pedagogy and the Knowledge Society
predavanje
13.11.2008-14.11.2008
Zadar, Hrvatska