Prema novim kompetencijama odgajatelja u učeničkom domu: odgajatelj kao refleksivni praktičar (CROSBI ID 571106)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven
hrvatski
Prema novim kompetencijama odgajatelja u učeničkom domu: odgajatelj kao refleksivni praktičar
Predmetna kompetencija odgajatelja u učeničkim domovima uključuje znanja određenog područja, dok pedagoško-didaktičko-metodička kompetencija obuhvaća znanja i vještine posredovanja znanstvenih spoznaja u realizaciji odgojno-obrazovnih sadržaja. Za odgajatelja u domu posebno je važan istraživački duh i refleksivnost. Odgajatelj kao refleksivni praktičar usmjeren je na identificiranje problema (osposobljavanja odgajatelja za istraživanje odgojne prakse, sudjelovanje u zajedničkim raspravama/diskursima, razvoj u refleksivne praktičare), a odgajatelj kao akcijski istraživač na pronalaženje rješenja (promišljeno, planirano nastojanje da se problem(i) riješi, aktivni svi sudionici). Perspektiva razvoja novih/profesionalnih kompetencija odgajatelja (u odgojnoj praksi) zavisi o kulturi doma. Proces sukonstrukcije domskog kurikuluma ne može se planirati ni propisivati unaprijed, već se dorađuje i mijenja tijekom provedbe, gdje je važna spremnost odgajatelja za snalaženje u nepredvidivim i neočekivanim situacijama, zajedničko istraživanje i socijalni proces koji je jedinstven, neponovljiv i netransferabilan.
kompetncije; dom; refleksivni praktičar; kultura učeničkog doma
nije evidentirano
engleski
According to the new competencies of educators in a boarding school: teacher as reflective practitioner
nije evidentirano
competence; home; reflective practitioner; students' home culture
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2011.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Zimska škola za odgajatelje učeničkih domova Republike Hrvatske
pozvano predavanje
03.03.2011-04.03.2011
Tuheljske Toplice