Primjena sustava MOODLE u nastavi učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole (CROSBI ID 571232)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomaš, Suzana
hrvatski
Primjena sustava MOODLE u nastavi učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole
Sustavi e-učenja u funkciji izvora znanja uvjetovali su potrebu obrazovanja budućih učitelja koji će biti spremni znati kako i gdje primijeniti načela učenja, poučavanja i testiranja znanja pomoću takvih sustave. Jedan od tih sustava je i sustav MOODLE (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment). MOODLE je programsko okruženje za oblikovanje i državanje online nastavnih sadržaja putem interneta, osim toga služi za samostalno učenje te kao nadopuna tradicionalnoj nastavi. U ovome radu pažnja je usmjerena na primjenu uloge korisnika na sustavu MOODLE. Studentice Filozofskog fakulteta u Splitu odsjek učitelji (modul informacijska i komunikacijska tehnologija u učenju i poučavanju) primijenile su sustav MOODLE u ulozi nastavnika uređujući nastavni predmet, obrađujući nastavne materijale te ocjenjivanjem učenike. Učenici od prvog do četvrtog razreda osnovne škole pregledavali su nastavni predmet na koje su upisani, učili se iz nastavnih materijala, rješavali zadatke te koristili alate za međusobnu suradnju i komunikaciju. Održani nastavni sati upozorili su ne samo na mogućnost primjene sustava MOODLE u osnovnoj školi, nego i na dobivene pozitivne rezultate u učenju i poučavanju učenika. Zadovoljstvo učenika iskazano je učeničkom prijavom na sustav tijekom njihovog slobodnog vremena.
e-učenje; sustav MOODLE; nastava od prvog do četvrtog razreda osnovne škole
nije evidentirano
engleski
Moodle in primary school students' teaching process
nije evidentirano
e-learning; MOODLE system; primary school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
367-380.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Curriculums of early and compulsory education
Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-24-3
Podaci o skupu
The 3rd international conference on advanced and systematic research
predavanje
13.11.2009-14.11.2009
Zadar, Hrvatska