Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena sustava MOODLE u nastavi učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole (CROSBI ID 571232)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomaš, Suzana Primjena sustava MOODLE u nastavi učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole // Curriculums of early and compulsory education / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 367-380

Podaci o odgovornosti

Tomaš, Suzana

hrvatski

Primjena sustava MOODLE u nastavi učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole

Sustavi e-učenja u funkciji izvora znanja uvjetovali su potrebu obrazovanja budućih učitelja koji će biti spremni znati kako i gdje primijeniti načela učenja, poučavanja i testiranja znanja pomoću takvih sustave. Jedan od tih sustava je i sustav MOODLE (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment). MOODLE je programsko okruženje za oblikovanje i državanje online nastavnih sadržaja putem interneta, osim toga služi za samostalno učenje te kao nadopuna tradicionalnoj nastavi. U ovome radu pažnja je usmjerena na primjenu uloge korisnika na sustavu MOODLE. Studentice Filozofskog fakulteta u Splitu odsjek učitelji (modul informacijska i komunikacijska tehnologija u učenju i poučavanju) primijenile su sustav MOODLE u ulozi nastavnika uređujući nastavni predmet, obrađujući nastavne materijale te ocjenjivanjem učenike. Učenici od prvog do četvrtog razreda osnovne škole pregledavali su nastavni predmet na koje su upisani, učili se iz nastavnih materijala, rješavali zadatke te koristili alate za međusobnu suradnju i komunikaciju. Održani nastavni sati upozorili su ne samo na mogućnost primjene sustava MOODLE u osnovnoj školi, nego i na dobivene pozitivne rezultate u učenju i poučavanju učenika. Zadovoljstvo učenika iskazano je učeničkom prijavom na sustav tijekom njihovog slobodnog vremena.

e-učenje; sustav MOODLE; nastava od prvog do četvrtog razreda osnovne škole

nije evidentirano

engleski

Moodle in primary school students' teaching process

nije evidentirano

e-learning; MOODLE system; primary school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

367-380.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Curriculums of early and compulsory education

Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-24-3

Podaci o skupu

The 3rd international conference on advanced and systematic research

predavanje

13.11.2009-14.11.2009

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija