Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koncipiranje anketnog upitnika za istraživanje korisnika Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek (CROSBI ID 88859)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pavlinić, Silva ; Horvat, Jasna Koncipiranje anketnog upitnika za istraživanje korisnika Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, XL (1997), 3-4; 61-79-x

Podaci o odgovornosti

Pavlinić, Silva ; Horvat, Jasna

hrvatski

Koncipiranje anketnog upitnika za istraživanje korisnika Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek

U radu se govori o pojmovima knjižnica - korisnik - knjižnični djelatnik te o potrebi istraživanja korisnikova zadovoljstva uslugama knjižnice. Držimo li se prvoga načela knjižničarstva Donalda Urquharta - "Knjižnice su za korisnike" i njegove tvrdnje da mnogi knjižničari prihvaćaju to načelo ali ne znaju kako ustanoviti zadovoljavaju li njihove knjižnice uistinu potrebe korisnika, svjesni smo da je za struku važno saznati koliko su korisnici zadovoljni uslugama knjižnice. Nekoliko je istraživačkih metoda koje se mogu upotrijebiti da bi se dobio odgovor na velik broj pitanja o željama i potrebama stvarnih i potencijalnih korisnika knjižncie. Jedna je od metoda i anektiranje odnosno koncipiranje anketnih upitnika namijenjenih korisnicima. Sva anketgna istgraživanja imaju zajedničku osnovu: postavljanje pitanja reprezentativnom uzorku populacije u određenoj točki vremena, tj. u što kraćem vremenu. Pitanja za ovaj anketni upitnik pripremio je knjižnični djelantik koji je predvidio broj ispitanika, vrijeme provođenja ankete te mjesta u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek na kojima će se provesti anketiranje. Anketni će upitnici biti uručeni korisnicima osobno pri dolasku u knjižnicu. Osim o prikupljanju osnovnih podataka o korisnicima i o vrednovanju knjižničarske struke, te dobivanja prijedloga o poboljšanju rada knjižnice, najvažniji cilj anketiranja bit će dobivanje povratnih informacija od korisnika o stupnju zadovoljenja njihovih potreba knjižarskim uslugama i poznavanju vrsta usluga koje ova knjižnica pruža.

upitnik; knjižnica; uzorak; knjižnična usluga

nije evidentirano

engleski

Conceptualisation of user study questionnaire in the City and University Library Osijek

nije evidentirano

questionnaire; library; sample; library sevices

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XL (3-4)

1997.

61-79-x

objavljeno

0507-1925

Povezanost rada

Ekonomija