Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovna postignuća učenika osmih razreda iz geografije u šk. god. 2007./2008. i stavovi profesora geografije o poučavanju geografskih vještina (CROSBI ID 170366)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vuk, Ružica ; Vranković, Biljana Obrazovna postignuća učenika osmih razreda iz geografije u šk. god. 2007./2008. i stavovi profesora geografije o poučavanju geografskih vještina // Metodika, 10 (2009), 2; 354-370

Podaci o odgovornosti

Vuk, Ružica ; Vranković, Biljana

hrvatski

Obrazovna postignuća učenika osmih razreda iz geografije u šk. god. 2007./2008. i stavovi profesora geografije o poučavanju geografskih vještina

U radu se analiziraju postignuća učenika osmih razreda iz Geografije te mišljenja i stavovi profesora geografije osnovnih škola o učestalosti poučavanja geografskih vještina. Analiza se temelji na rezultatima ispita vanjskog vrednovanja iz Geografije na uzorku 50% populacije učenika osmih razreda (21 485) i podacima prikupljenim anketiranjem 308 profesora geografije koji rade u osnovnim školama. Rezultati na ispitu vanjskog vrjednovanja analizirani su prema dimenzijama znanja. Komparirana su trajna znanja i geografske vještine sa ostalim znanjima ispitanim ovim ispitom. Utvrđena razina razvijenosti pojedinih geografskih vještina na završetku osnovnoškolskog obrazovanja podudara se s procjenama i mišljenjima profesora geografije o učestalosti poučavanja tih geografskih vještina. Učenici bolje rješavaju zadatke kojima se ispituje činjenično znanje nego zadatke kojima se ispituju više dimenzije znanja (konceptualno i proceduralno znanje). Usvojenost trajnih znanja i razvijenost geografskih vještina neznatno je slabija od važnih i vrijednih znanja.

geografija; geografske vještine; samovrjednovanje u nastavi; trajna znanja; vanjsko vrjednovanje

nije evidentirano

engleski

Learning achievements of 8th grade primary school students in the 2007/2008 school year and attitudes of geography teachers regarding geographic skills

nije evidentirano

external evaluation; geographic skills; geography; permanent knowledge; self evaluation in teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (2)

2009.

354-370

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

nije evidentirano