Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj međuljudske i građanske kompetencije odgojem i obrazovanjem za demokratsko građanstvo i ljudska prava (CROSBI ID 170486)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Rajić, Višnja Razvoj međuljudske i građanske kompetencije odgojem i obrazovanjem za demokratsko građanstvo i ljudska prava // Dijalog i društvo, 12 (2010), 1/2; 129-138

Podaci o odgovornosti

Rajić, Višnja

hrvatski

Razvoj međuljudske i građanske kompetencije odgojem i obrazovanjem za demokratsko građanstvo i ljudska prava

Europski referentni okvir kompetencija za cjeloživotno učenje navodi građansku i međuljudsku kompetenciju kao jednu od ključnih kompetencija kojom bi učenici trebali ovladati tijekom obveznog obrazovanja. Učenici trebaju usvojiti znanja, vještine i stavove koji će ih pripremiti za ulogu aktivnog, odgovornog i informiranog građanina. Samim tim, pri kreiranju školskog (formalnog, neformalnog i informalnog) kurikuluma nužno je usmjeriti pozornost na sadržaje, metode i strategije učenja i poučavanja koje bi učenicima tijekom primarnog obrazovanja omogućile uspješno ovladavanje ovom kompetencijom. U radu se navode ključne odlike škole i kompetencije učitelja koje osiguravaju razvoj međuljudske i građanske kompetencije učenika. Autorica propituje u kolikoj su mjeri škole i učitelji u mogućnosti prepoznati situacije i sadržaje koji omogućuju odgoj i obrazovanje za demokratsko građanstvo i ljudska prava, te osigurati razvoj građanske kompetencije.

demokratsko građanstvo; ljudska prava; građanska i međuljudsk kompetencija; učitelji; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Development of Human and Civic competence through Upbringing and Education for Democratic Citizenship and Human Rights

nije evidentirano

democratic citizenship; human rights; civic and human competence; teachers; primaryeducation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1/2)

2010.

129-138

objavljeno

1332-3210

Povezanost rada

Pedagogija