Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The Role of Theory: Sociology's Response to the Bologna Educational Reform in Croatia (CROSBI ID 43123)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Tomić-Koludrović, Inga The Role of Theory: Sociology's Response to the Bologna Educational Reform in Croatia // Facing an Unequal World - Challenges for a Global Sociology, Volume Three: Europe and Concluding Reflections / Burawoy, Michael ; Chang, Mau-kuei ; Fei-yu Hsieh, Michelle (ur.). Taipei: Institute of Sociology, Academia Sinica ; Council of National Associations of the International Sociological Association, 2010. str. 237-254

Podaci o odgovornosti

Tomić-Koludrović, Inga

engleski

The Role of Theory: Sociology's Response to the Bologna Educational Reform in Croatia

Poglavlje analizira probleme s kojima se suočilo hrvatsko društvo i hrvatska sociološka zajednica u procesu uvođenja Bolonjskog procesa u sustav visokog obrazovanja. Ovi se problemi tiču specifičnosti tranzicijskog konteksta i odvijanja procesa modernizacije, a također i vidljivost sociologije u javnom životu.

ransition, Croatian society, Bologna process, public sociology, theoretical sociology, reflexivity, second modernity

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

237-254.

objavljeno

Podaci o knjizi

Facing an Unequal World - Challenges for a Global Sociology, Volume Three: Europe and Concluding Reflections

Burawoy, Michael ; Chang, Mau-kuei ; Fei-yu Hsieh, Michelle

Taipei: Institute of Sociology, Academia Sinica ; Council of National Associations of the International Sociological Association

2010.

978-986-02-2692-8

Povezanost rada

Sociologija