UPRAVLJAČKO RAČUNOVODSTVO (CROSBI ID 8069)

Gulin, Danimir ; Janković, Sandra ; Dražić Lutilsky, Ivana ; Perčević, Perčević, Hrvoje ; Peršić, Milena ; Vašiček, Vesna UPRAVLJAČKO RAČUNOVODSTVO. Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika, 2011

Gulin, Danimir ; Janković, Sandra ; Dražić Lutilsky, Ivana ; Perčević, Perčević, Hrvoje ; Peršić, Milena ; Vašiček, Vesna

Gulin, Danimir ; Peršić, Milena

UPRAVLJAČKO RAČUNOVODSTVO

Knjiga se sastoji od pet poglavlja. To su: (I) Troškovno i upravljačko računovodstvo u računovodstvenom informacijskom sustavu, (II) Troškovi u računovodstvenom informacijskom sustavu, (III) Računovodstvene informacije za kratkoročno poslovno odlučivanje- Računovodstvo odgovornosti, (IV) Računovodstvene informacije za strateško poslovno odlučivanje- Strategijsko računovodstvo, (V) Upravljačko računovodstvo javnog sektora. Struktura sadržaja ove knjige mogla bi se podijeliti u dva osnovna dijela i to: (a) analiza troškova i implementacija informacija o troškovima u poslovnom odlučivanju (troškovno računonvodstvo) i (2) informacije za kratkoročno i dugoročno upravljanje (upravljačko računovodstvo). Prvi dio koji se odnosi na troškovno računovodstvo (I i II poglavlje) obrađuje osnovni kategorijalni sadržaj troškova, praćenje i analizu troškova, najvažnije metode obračuna troškova i vrednovanja zaliha. Također, obrađeni su i razni slučajevi korištenja informacija o troškovima za donošenje različitih poslovnih odluka. Drugi dio knjige koji se odnosi na upravljačko računovodstvo (poglavlja III, IV i V) obrađuje osnovne kategorije, metode i instrumente procesa odlučivanja na kratkoročnom i dugoročnom horizontu. Uz sastavljanje poslovnih planova obrađen je veliki broj aktualnih metoda, instrumenata i koncepata upravljačkog računovodstva koji se koriste u upravljanju poslovnih subjekata. Također, u zadnjem poglavlju obrađene su najvažnije kategorije i metode upravljačkog računovodstva javnog sektora.

upravljačko računovodstvo; troškovi; obračun troškova; računovodstvo odgovornosti; strategijsko računovodstvo; javni menadžment

Kapitalno djelo iz upravljačkog račnovodstva na domaćem tržištu.

MANAGERIAL ACCOUNTING