Pedagog u građenju i razvijanju kurikuluma (CROSBI ID 170603)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Šagud, Mirjana
hrvatski
Pedagog u građenju i razvijanju kurikuluma
Odgojno - obrazovni rad ostvaruje se u specifičnim i vrlo složenim uvjetima određenim konkretnim kontekstom koje će u velikoj mjeri determinirati njegovu kvalitetu. Suvremeno promišljanje kurikuluma podrazumijeva cjelovit, integrirani i holistički pristup učenju, razvoju i življenju djeteta u kojem su povezani svi aspekti djetetovog razvoja . Nerijetko , međutim, u odgojno - obrazovnoj praksi susrećemo raščlanjene i rascjepkane sadržaje, dominaciju planiranog i unaprijed propisanog što ne korespondira s dječjim stvarnim interesima i zakonitostima učenja. Dekontekstualizacija kurikularnih sadržaja, usmjerenost na pojedinačno i od djetetovih interesa izdvojenih područja interesa još je uvijek prisutna tendencija u predškolskim ustanovama. Razvoj i građenje kurikuluma u određenom odgojno - obrazovnom kontekstu mora biti rezultat promatranja, procjenjivanja, razumijevanja i njegovog razvijanja u konkretnim uvjetima što je posljedica ne samo aktivnosti odgajatelja koji neposredno planira i realizira odgojno - obrazovni proces, nego zajedničkih akcija odgajatelja i cjelokupnog stručnog tima, posebice pedagoga. Oni će na temelju svoje profesionalne procjene promišljati i kasnije sugerirati strategije odgojnog djelovanja za koje smatraju da su u određenom trenutku adekvatne. U suradnji s odgajateljima, pedagog promišlja , te zajedno sa svima koji participiraju u odgojno - obrazovnoj praksi planira, provjerava građenje i realizaciju određenih dijelova kurikuluma.
pedagog; kurikulum
nije evidentirano
engleski
Pedagogue in building and developing curriculum
nije evidentirano
pedagogue; curriculum
nije evidentirano