Najčešće jezične pogrješke dječjega pisanoga izraza (CROSBI ID 571755)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka
hrvatski
Najčešće jezične pogrješke dječjega pisanoga izraza
Vrjednovanje dječjih pismenih uradaka jedno je od najosjetljivijih pitanja, napose kada je u pitnju ispravljanje jezičnih pogrješaka. Promotreni su pismeni samoopisi djece mlađe školske dobi u školama nekoliko gradova Osječko-baranjske županije. Opisujući se, djeca su iznosila osim vanjskoga izgleda i elemente unutarnjega opisa. Samoopis u sebi uključuje elemente samoprocjene i samovrjednovanja. Provedena je kvalitativna analiza uradaka. Učenici mlađe školske dobi upoznali su opisivanje kao govornu vježbu još u prvom razredu. U središtu je pozornosti stanje početne pismenosti koje se još uvijek dobrim dijelom zasniva na imanentnoj gramatici. U središtu su zanimanja ponajprije vrste i broj jezičnih pogrješaka.
vrjednovanje; nastava hrvatskoga jezika; mlađa osnovnoškolska dob; ispravljanje učeničkih pismenih uradaka; jezične pogrješke
nije evidentirano
engleski
Most frequent linguistic errors in childrens' written production
nije evidentirano
assessment; Croatian language instruction; young learners; feedback on written language production; language errors
nije evidentirano
Podaci o prilogu
361-374.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
IX. međunarodni kroatistički znanstveni skup
Blažetin, Stjepan
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj
978-963-88818-2-3
Podaci o skupu
IX. međunarodni kroatistički znanstveni skup
pozvano predavanje
21.10.2010-22.10.2010
Pečuh, Mađarska