Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Geografija slobodnog vremena mladih - kako izabrati svoj najdraži trgovački centar (CROSBI ID 170989)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jakovčić, Martina Geografija slobodnog vremena mladih - kako izabrati svoj najdraži trgovački centar // Hrvatski geografski glasnik, 73 (2011), 1; 51-69

Podaci o odgovornosti

Jakovčić, Martina

hrvatski

Geografija slobodnog vremena mladih - kako izabrati svoj najdraži trgovački centar

Provođenje slobodnog vremena najčešće se promatra kao tema turističke geografije. Trgovački centar jedno je od češćih mjesta provođenja slobodnog vremena, što podrazumijeva i niz ekonomskih aktivnosti, čime slobodno vrijeme postaje tema trgovinske, a time i ekonomske geografije. Sociolozi sve češće ističu kako su trgovački centri preuzeli ulogu parkova kao mjesta druženja i provođenja slobodnog vremena adolescenata. Većina roditelja s odobravanjem promatra tu promjenu jer trgovački centri nude određeni osjećaj sigurnosti i kontrole. Lutanje trgovačkim centrom, bez izraženog cilja, sve više postaje način provođenja slobodnog vremena mladih u Hrvatskoj. Do sada je u stranoj literaturi izrađeno nekoliko modela razumijevanja doživljaja trgovačkih centara. Ovaj rad opisuje faktore koji utječu na čestinu posjeta i duljinu boravka u trgovačkom centru te utječu na izbor "najdražega" trgovačkog centra. S obzirom na trend sve bržeg otvaranja sve više trgovačkih centara ovaj model mogao bi pronaći primjenu u trgovačkim centrima prilikom kreiranja njihove politike "borbe" za kupce.

Hrvatska; mladi; slobodno vrijeme; potrošnja; trgovački centar

nije evidentirano

engleski

Geography of leisure among the young - how to choose your favourite shopping centre

nije evidentirano

consumption; Croatia; leisure; shopping centres; the young

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73 (1)

2011.

51-69

objavljeno

1331-5854

Povezanost rada

nije evidentirano

Indeksiranost