Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Evaluacija Upitnika vrijednosti iz teorije životnog stila (CROSBI ID 171003)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Jandrić, Anita Evaluacija Upitnika vrijednosti iz teorije životnog stila // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 43 (2007), 1; 30-54

Podaci o odgovornosti

Jandrić, Anita

hrvatski

Evaluacija Upitnika vrijednosti iz teorije životnog stila

Polazište na kojemu se temelji ovaj rad je teorija životnog stila koja definira vrijednosti kao opće standarde, ideje i kvalitete koje pojedinac smatra poželjnim ili korisnim (Walters, 1998). Teorija životnog stila klasificira vrijednosti u četiri klastera: klaster socijalnih vrijednosti, radnih vrijednosti, visceralnih vrijednosti i klaster intelektualnih vrijednosti. Svrha rada je evaluacija Upitnika vrijednosti i istovremeno provjera modela vrijednosti prema Teoriji životnog stila, autora Glenna Waltersa. Prvi cilj rada je provjera mjernih karakteristika Upitnika vrijednosti iz teorije životnog stila. Drugi cilj je provjera faktorske strukture Upitnika vrijednosti. Hipoteza rada je da će evaluacija Upitnika vrijednosti potvrditi model vrijednosti predviđen teorijom životnog stila. Rezultati analize metrijskih karakteristika Upitnika pokazuju postojanje zadovoljavajućih metrijskih karakteristika. Međutim, faktorskom analizom utvrđeno je dosta nedostataka u smislu potvrđivanja četiri pretpostavljena klastera vrijednosti: faktori dobiveni ovim istraživanjem ne poklapaju se s faktorima predviđenim Teorijom životnog stila.

teorija životnog stila; upitnik vrijednosti; evaluacija

nije evidentirano

engleski

Evaluation of the Lifestyle Theory Values Inventory

nije evidentirano

Lifestyle theory; Values Inventory; Evaluation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43 (1)

2007.

30-54

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

Pedagogija