Promocija i prodaja putem e-commerce web stranica – Kopački rit i općina Bilje ekoturizam u parku prirode (CROSBI ID 363949)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vajda–Mlinaček, Ljiljana
Hutinski, Željko
Gradišnik, Vera
hrvatski
Promocija i prodaja putem e-commerce web stranica – Kopački rit i općina Bilje ekoturizam u parku prirode
Rast poslovanja putem Interneta u zadnjih nekoliko godina otvorio je mogućnosti za novi oblik promocije turističkih proizvoda i oblika turizma. U radu je odabran ekoturizam kao jedan od oblika ruralnog turizma, na primejru eko-turističke destinacije Park prirode Kopački rit, Općina Bilje. Nakon uvodnog djela u diplomskom radu slijedi poglavlje o ruralnom turizmu. Naglašena je veza između ruralnog i ekoturizma te značajke ruralnog prostora kao osnovnog resursa ekoturizma. Opisani su konvencionalni oblici marketinške promocije i suvremeni načini promocije putem Interneta odnosno WWW (World Wide Web) i e- commerce (elektronička trgovina), te razvoj novog načina poslovanja u domeni turizma, odnosno ekoturizma. Na kraju je opisana izrada Web stranica Ekoturizam u parku prirode. Dan je prikaz sadržaja web stranica, naglašena je korelacija sadržaja s elementima koji su ključni za ekoturizam i izradu uspješnih Web stranica. Obrađeni su prikupljeni podaci o posjetiteljima Web stranica i dana zaključna razmišljanja.
ruralni turizam; ekoturizam; www; elektroničko poslovanje; e-trgovina
nije evidentirano
engleski
Promotion and selling through e-commerce web pages – Kopački rit and district Bilje ecotourism in Natural park
nije evidentirano
rural tourism; ecotourism; www; electronic business; e-commerce
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
13.04.2001.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za turistički i hotelski menadžment
Opatija