Gerilla oglašavanje - kreativni i niskobudžetni alati u borbi protiv globalne krize (CROSBI ID 363958)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lokas, Tonči-Ante
Brozović, Maja
hrvatski
Gerilla oglašavanje - kreativni i niskobudžetni alati u borbi protiv globalne krize
Diplomski rad obrađuje temu Gerilla oglašavanja. Prvo je obrađena povijest oglašavanja kroz prikaz razvoja od početaka do današnjih dana. Mediji su kanali kroz koje se oglašavanje prenosi prema krajnjem korisniku gdje svaka vrsta medija ima svojesvrsne prednosi i mane, kao i svoje zakonitosti kojih se treba držati kako bi oglašavanje bilo uspješno i svrsishodno. Kreativnost je važan i neizostavan segment oglašavanja jer sublimira i oblikuje ideju u određenu i jedinstvenu poruku. Bez izrazite kreativnosti pojedinca ne bi bilo ni gerilla oglašavanja koje se upravo zasniva na nesvakidašnje kreativnim i izvedbenim rješenjima s kojima se diferencira od uobičajenih vidova oglašavanja. Gerilla oglašavanje ima svoje prednosti i nedostatke kao i instrumente kojima se koristi u primjeni. Gerilla oglašavanje je, doduše u manjoj mjeri, zastupljeno i u Hrvatskoj. Gerilla oglašavanje je dosta vezano te ga uspoređuju sa subkulturom i alternativnom umjetnošću.
gerilla; oglašavanje; kreativnost; marketing; umjetnost
nije evidentirano
engleski
Gerillla marketing - creative and low-budget tool in the campaign against global crisis
nije evidentirano
guerilla; advertising; creativity; marketing; art
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
24.01.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb