Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici (CROSBI ID 572103)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Milin Šipuš, Željka ; Planinić, Maja
hrvatski
Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici
U edukacijskim istraživanjima u svijetu identificirani su neki temeljni matematički koncepti i vještine koji predstavljaju značajan problem učenicima, a važni su i za matematiku i za fiziku. Među njima je i razumijevanje grafova. U predavanju će se diskutirati rezultati preliminarnog istraživanja učeničkog razumijevanja grafova u kontekstu matematike i fizike provedenog na uzorku od 114 gimnazijalaca iz Zagreba i Slunja. U tu svrhu bio je sastavljen test od 8 parova paralelnih pitanja iz matematike i fizike (kinematike) kako bi se usporedilo učeničko razumijevanje istog koncepta u dva konteksta.
razumijevanje grafova; nastava matematike; nastava fizike
nije evidentirano
engleski
Comparison of student understanding of graphs in physics and mathematics
nije evidentirano
graph understanding; mathematics education; physics education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
409-410.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 4. Kongresa nastavnika matematike
Ivanšić, Ivan
Zagreb: Školska knjiga
978-953-6862-19-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096