Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici (CROSBI ID 572103)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Milin Šipuš, Željka ; Planinić, Maja Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici // Zbornik radova 4. Kongresa nastavnika matematike / Ivanšić, Ivan (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2010. str. 409-410

Podaci o odgovornosti

Milin Šipuš, Željka ; Planinić, Maja

hrvatski

Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici

U edukacijskim istraživanjima u svijetu identificirani su neki temeljni matematički koncepti i vještine koji predstavljaju značajan problem učenicima, a važni su i za matematiku i za fiziku. Među njima je i razumijevanje grafova. U predavanju će se diskutirati rezultati preliminarnog istraživanja učeničkog razumijevanja grafova u kontekstu matematike i fizike provedenog na uzorku od 114 gimnazijalaca iz Zagreba i Slunja. U tu svrhu bio je sastavljen test od 8 parova paralelnih pitanja iz matematike i fizike (kinematike) kako bi se usporedilo učeničko razumijevanje istog koncepta u dva konteksta.

razumijevanje grafova; nastava matematike; nastava fizike

nije evidentirano

engleski

Comparison of student understanding of graphs in physics and mathematics

nije evidentirano

graph understanding; mathematics education; physics education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

409-410.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 4. Kongresa nastavnika matematike

Ivanšić, Ivan

Zagreb: Školska knjiga

978-953-6862-19-1

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Fizika, Matematika