Nastava usmjerena na učenika (CROSBI ID 8105)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Matijević, Milan ; Radovanović, Diana
hrvatski
Nastava usmjerena na učenika
Knjiga predstavlja jednu cjelovitu teoriju nastave u srednjim školama. Glavni naslovi u knjizi su: Metodike nastavnih predmeta dtušrvenih i humanističkih znanosti, Teorija kurikuluma kao polazište za metodička istraživanja i praksu, Planiranje i programiranje odgoja i obrazovanja u školi, Odgojno-obrazovni ishodi nastave i učenja, Nastavni sat po mjeri učenika, Tjedni i dnevni raspored nastavnih sati i aktivnosti, Blok-sat i blok-nastava, Nastavne strategije i metode, Strategije aktivnoga učenja, Projektna nastava i projektno učenje, Nastavni mediji i obrazovna sredina, Socijalni oblici rada u srednjim školama, Unutarnja i vanjska evaluacija, Pripremanje nastavnika i učenika za nastavu, Posebnosti rada u alternativnim i privatnim školama, Metodičke posebnosti u radu s odraslim polaznicima, Upravljanje razredom i razredna disciplina, Nastavnik u ulozi razredika, Cjeloživotno usavršavanje nastavnika, Metodološke napomene o istraživanju strukovne nastave.
nastava usmjerena na učenika; srednja škola; teorija kurikuluma; didaktika
nije evidentirano
engleski
Student-Centred Teaching
nije evidentirano
student-centred teaching; curriculum theory; didactics;
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Školske novine
2011.
978-953-160-236-5
440
objavljeno