Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Održivo poslovanje i komunikacija u 21 stoljeću (CROSBI ID 171218)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Tafra-Vlahović, Majda Održivo poslovanje i komunikacija u 21 stoljeću // Medijski dijalozi, 4 (2011), 8; 109-118

Podaci o odgovornosti

Tafra-Vlahović, Majda

hrvatski

Održivo poslovanje i komunikacija u 21 stoljeću

Rezultati istraživanja mišljenja glavnih direktora koje su 2010. provesli Globalni ugovor Ujedinjenih naroda (UN Global Compact) i tvrtka Accenture svjedoči globalnu opredijeljenost za održivost. Zabilježen je značajan pomak u odnosu na stavove od posljednjeg istraživanja za Globalni ugovor Ujedinjenih naroda 2007. kada je održivost bila na periferiji poslovnih interesa Ovi stavovi generiraju nove održive prakse, nova tržišta i poslovne modele te potiču inovativnost, mijenjaju troškovnu strukturu, a održivost sa strateške funkcije sve više prelazi u integriranu operativnu izvedbu kao dijela svih kompanijskih funkcija. Financijska je kriza ozbiljno uzdrmala povjerenje potrošača i vlasti koje reguliraju poslovanje. Mijenjaju se poticatelji na održivost te pristupi održivosti. Briga za obrazovanje kvalitetnih lidera koji razumiju pitanja održivog poslovanja na vrhu je popisa prioriteta, na drugom su mjestu klimatske promjene i briga zbog ispuštanja stakleničnih plinova. Načela i strategije pristupa pitanjima održivosti također su se promijenila pa su se kroz istraživanje iskristalizirala tri ključna načela u pristupu: potrošač je kralj, tehnologija i inovacija su od ključne važnosti, a suradnja je kritična. Predsjednici uprava smatraju suradnju i partnerstvo s drugim sektorima, javnim i civilnim, glavnim modelom svog pristupa pitanju održivosti jer razumiju da su izazovi pred poslovnim svijetom previše veliki da bi se s njima pokušali sami nositi. Prema ovom istraživanju nije naglasak na bitnim strateškim pitanjima nego na izvedbi. Kako bi se integracija ubrzala već u sljedećem desetljeću, glavni direktori i predsjednici uprava dali su niz prijedloga koji su grupirani u pet glavnih smjernica poslovne inicijative na globalnom i nacionalnim planovima: osvještavanje potrošača i stvaranje tržišta za održive proizvode, generiranje novih znanja i vještina, kreiranje povoljnog okoliša za investitore te povoljniji zakonodavni okvir na inicijativu poslovnog sektora. Korporativna reputacija i s njom povezane druge dvije “neopipljive” vrijednosti – brand i povjerenje − ključni su pokretač usvajanja načela održivosti u poslovanju.

održivo poslovanje; komunikacija; poslovni modeli; korporativna reputacija

nije evidentirano

engleski

Sustianbility and Communication in 21. Century

nije evidentirano

sustainable business; communication; business models; corporate reputation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (8)

2011.

109-118

objavljeno

1800-7074

2536-5622

Povezanost rada

nije evidentirano

Indeksiranost