Kurikulum ranog odgoja – istraživanje i konstrukcija (CROSBI ID 8150)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Kurikulum ranog odgoja – istraživanje i konstrukcija
U radu se prikazuju izvorišta i posljedice paradigmatskih promjena u istraživanju i unapređivanju odgoja i obrazovanja te njihovih implikacija na konstrukciju kurikuluma ranog odgoja. Ustanova ranog odgoja određuje se kao samoorganizirajući sustav čija kvaliteta ovisi o kontinuiranom učenju i istraživanju svih subjekata odgojno-obrazovnog procesa. Metodologija kvalitativnih istraživanja drži se najboljim rješenjem za trajno propitivanje učinkovitosti odgojno-obrazovnog rada u ustanovama ranog odgoja u svrhu njenog trajnog unapređivanja i usavršavanja, što koincidira s načelima «gradbene teorije». U radu se određuju opća polazišta i značajke kvalitativnog pristupa istraživanju odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića, te se obrađuju posebni istraživački postupci koji osiguravaju konstrukciju kurikuluma vrtića u skladu s novom paradigmom. Studije slučaja, etnografska istraživanja i akcijska istraživanja prikazuju se detaljnije, u zasebnim poglavljima. Poglavlje o akcijskim istraživanjima predstavlja najopsežniji, cjelovit prikaz metodologije takvih istraživanja te njihove uporabe u unapređivanju rada u vrtićima, jer se upravo ona smatraju osnovom novih pristupa trajnom unapređivanju kvalitete rada u vrtićima.
Paradigma; kvalitativna istraživanja; konstrukcija kurikuluma; ustanova ranog odgoja
nije evidentirano
engleski
Early Childhood Education Curriculum – Research and Construction
nije evidentirano
Paradigm; Qualitative Research; Construction of Curriculum; Preschool Institution
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Školska knjiga
2011.
978-953-0-51465-2
158
objavljeno