Konstrukcija kurikuluma ranog odgoja (CROSBI ID 572461)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Konstrukcija kurikuluma ranog odgoja
Kvalitetu odgoja i obrazovanja djeteta određuje cjelokupni kontekst njegova svakodnevnog življenja u vrtiću. Kompleksan i velikim dijelom nepredvidiv odgojno-obrazovni proces vrtića podloga je razvoja njegova kurikuluma, koji je dinamičan, otvoren i razvojan, tj. u stalnom nastajanju. Istraživanjem odgojno-obrazovne prakse u različitim vrtićima moguće je doći do nekih njezinih zajedničkih značajki, što može biti korisno za izgradnju teorije o kurikulumu. No, ni odgojno-obrazovna praksa različitih vrtića ni njihovi kurikulumi, ne mogu se razvijati unificirano. Kurikulum izranja iz kompleksne i dinamične odgojno–obrazovne prakse, koja je u svakom vrtiću jedinstvena i autentična. Riječ je o teorijskoj koncepciji koja se u praksi sukonstruira na temelju zajedničkog učenja, istraživanja i participacije svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa i koja se u praksi kontinuirano provjerava, nadopunjuje i mijenja. Pedagog je svojevrstan katalizator cjeloživotnog učenja u vrtiću, jer u njemu potiče i podržava individualni i organizacijski razvoj, samoobnovu i kontinuiranu transformaciju odgojno–obrazovne prakse i konstruiranje kurikuluma. On je predvodnik pozitivnih promjena u vrtiću i nezamjenjiv sukreator kurikuluma.
Kurikulum; rani odgoj I obrazovanje; kvalitativno istraživanje; uloga pedagoga
nije evidentirano
engleski
Construction of Early Chidhood Education Curriculum
nije evidentirano
Curriculum; Early Childhood Education; Qualitative Research; Role of the Pedagogue
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2011.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Deveti susret pedagoga Hrvatske – Pedagog kreator kurikuluma i kulture odgojno-obrazovne ustanove
pozvano predavanje
11.04.2011-13.04.2011
Zadar, Hrvatska