Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti razvoja matematičkog mišljenja i učenja u samoorganiziranim aktivnostima djece u vrtiću (CROSBI ID 171478)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Slunjski, Edita Mogućnosti razvoja matematičkog mišljenja i učenja u samoorganiziranim aktivnostima djece u vrtiću // Magistra Iadertina, 5 (2010), 89-101

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Mogućnosti razvoja matematičkog mišljenja i učenja u samoorganiziranim aktivnostima djece u vrtiću

U radu se polazi od pretpostavke da djeca rane dobi mogu razvijati matematičko mišljenje i razvijati matematičke kompetencije i u aktivnostima koje ne organizira odrasla osoba, nego ih organiziraju oni sami. U takvim, samoorganiziranim istraživačkim aktivnostima, djeca aktivno istražuju fenomene koji ih zanimaju i rješavaju probleme u kojima je potrebno koristiti čak i vrlo složene matematičke operacije. Različite tehnike promatranja, proučavanja i razumijevanja ovakvih aktivnosti djece može voditi ostvarivanju jedne nove koncepcije učenja i poučavanja, tj. kurikuluma ranog odgoja usklađenog s prirodom učenja djece. U radu je prikazana jedna etnografska studija slučaja, u kojoj se istražuje obrazovni potencijal samoorganiziranih aktivnosti djece tj. njihova povezanost s razvojem matematičkog mišljenja i učenja djece.

Matematičko mišljenje djece; promatranje i proučavanje djece; samoorganizirane aktivnosti; studija slučaja

nije evidentirano

engleski

Possibilities for Developing Mathematical Thinking and Learning in Self-Organized Activities of Preschool Children

nije evidentirano

Mathematical Thinking of Children; Observing Children; Self-Organized Activities; Case Study

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5

2010.

89-101

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

Pedagogija