Mogućnosti razvoja matematičkog mišljenja i učenja u samoorganiziranim aktivnostima djece u vrtiću (CROSBI ID 171478)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Mogućnosti razvoja matematičkog mišljenja i učenja u samoorganiziranim aktivnostima djece u vrtiću
U radu se polazi od pretpostavke da djeca rane dobi mogu razvijati matematičko mišljenje i razvijati matematičke kompetencije i u aktivnostima koje ne organizira odrasla osoba, nego ih organiziraju oni sami. U takvim, samoorganiziranim istraživačkim aktivnostima, djeca aktivno istražuju fenomene koji ih zanimaju i rješavaju probleme u kojima je potrebno koristiti čak i vrlo složene matematičke operacije. Različite tehnike promatranja, proučavanja i razumijevanja ovakvih aktivnosti djece može voditi ostvarivanju jedne nove koncepcije učenja i poučavanja, tj. kurikuluma ranog odgoja usklađenog s prirodom učenja djece. U radu je prikazana jedna etnografska studija slučaja, u kojoj se istražuje obrazovni potencijal samoorganiziranih aktivnosti djece tj. njihova povezanost s razvojem matematičkog mišljenja i učenja djece.
Matematičko mišljenje djece; promatranje i proučavanje djece; samoorganizirane aktivnosti; studija slučaja
nije evidentirano
engleski
Possibilities for Developing Mathematical Thinking and Learning in Self-Organized Activities of Preschool Children
nije evidentirano
Mathematical Thinking of Children; Observing Children; Self-Organized Activities; Case Study
nije evidentirano