Kritička analiza sustava manipulacije mikrostruktura (CROSBI ID 364220)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Banić, Damjan Kritička analiza sustava manipulacije mikrostruktura / Zelenika, Saša (mentor); Rijeka, Tehnički fakultet, Rijeka, . 2009

Banić, Damjan

Zelenika, Saša

Kritička analiza sustava manipulacije mikrostruktura

U ovom radu razmotraju se neke od osnovnih problema, odnosno karakteristika mikrosvijeta i mikromanipulacije. U drugom poglavlju govori se općenito o mikromanipulaciji i montaži mikrostruktura, daje se osnovni pregled mikro struktura i postupaka. U trećem poglavlju objašnjava se što je MEMS tehnologija, i iznose se karakteristike MEMS – a. U četvrtom poglavlju iznose se glavne karakteristike, kao i problemi na koje nailazimo pri mikromanipulaciji, mikromontaži, te pakiranju mikro objekata. U petom poglavlju govori se o glavnim tehnikama i osnovnim napravama koje se do sada, i sada koriste. Daje se njihov osnovni pregled i spominju se glavni problemi kod tih metoda i naprava. U šestom poglavlju daje se osnovni pregled elektrostatskog postupka nanomontaže, te postupka „pisanja naboja“ u pločicu silicijevog dioksida. U sedmom poglavlju opisuju se mikrohvataljke i mikroosjetnik sile kompanije Femto Tools, kao jednim od najboljih naprava za mikromanipulaciju i montažu koje se koriste. Navode se primjene, princip funkcioniranja, te princip postavljanja tih uređaja. U osmom poglavlju daje se osnovni pregled hardwareske i softwareske opreme za prikupljanje podataka kompanije National Instruments. Ona služi za spajanje uređaja na računalo, te prikuplja podatke, obrađuje ih i kontrolira uređaj kojim se mjeri ili slično. U devetom poglavlju, detaljno se objašnjava spajanje Femto Tools mikrohvataljki i mikroosjetnika sile preko opreme za prikupljanje podataka kompanije National Instruments na računalo. Daje se prikaz program koji je napravljen u programskom paketu LabVIEW, te mjerenje koje se izvršilo. U zaključku se iznosi kritika, općenito primjene mikromanipulatora, ali u osnovi kritika uređaja kompanije Femto Tools, te kritika na njihovu kompatibilnost s tehnologijom za prikupljanje podataka kompanije National Instruments.

mikrostrukture ; manipulacija i montaža

Critical analysis of micrtostructures mnipulation systems

microstructures ; handling and assembly