Primjereno svima - uključivanje djece s oštećenjem vida u sport (CROSBI ID 768015)

Druge vrste radova | ostalo

Fajdetić, Andrea Primjereno svima - uključivanje djece s oštećenjem vida u sport // Fit for all - Including children with sight problems in sport. 2011.

Fajdetić, Andrea

Primjereno svima - uključivanje djece s oštećenjem vida u sport

Novi vodič/priručnik Javorke Milković, pod nazivom Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport, rezultat je uredničkih aktivnosti ove profesorice defektologinje – rehabilitatorice. Priručnik je prijevod engleske publikacije Fit for all – Including children with sight problems in sport Kraljevskog nacionalnog instituta za slijepe (Royal National Institut for Blind – RNIB) iz 2005., kojoj je urednica hrvatskog izdanja dodala niz originalnih priloga hrvatskih autora. Izdavač ovog prijevoda, uz dozvolu RNIB-a, jest Hrvatski savez slijepih, koji je ovu publikaciju izdao 2010. godine. Vodič je tiskan na 96 stranica te strukturiran u 23 poglavlja. Ovaj vodič ne govori samo o tome kako mladima omogućiti razvijanje motoričke i tjelesne spremnosti, već i kako ih potaknuti na uključivanje u različite sportove, a da se pritom dobro zabave. Većini poglavlja pridodani su i prikazi slučaja koji zorno prikazuju rješenja pojedinih situacija, različitih sportskih aktivnosti ili iskustva djece i mladih s oštećenjem vida. Ovaj vodič omogućuje učiteljima i profesorima TZK-a novim znanjima smanjiti osobne predrasude i stvoriti preduvjete za uspješnost u različitim specifičnim ili prilagođenim sportskim aktivnostima. Teorijska građa zorno je potkrijepljena brojnim prikazima slučaja koji daju uvid u praktične situacije povezane sa sportskim aktivnostima. Urednica Milković prijevodu priručnika i hrvatskom izdanju dodaje niz autorskih priloga i korisnih informacija koji pridonose originalnosti ove publikacije. Na kraju ove publikacije prikupljene su informacije koje olakšavaju mogućnost nabave posebne sportske opreme. Jednako tako prikazani su svi važniji kontakti različitih sportskih organizacija, kako u Velikoj Britaniji tako i u Hrvatskoj.

djeca s oštećenjem vida; sport

Fit for all - Including children with sight problems in sport

childre with sight problems; sport